Kymco Agility 50
Fra : Thomas Hansen

Dato : 24-05-06 16:03

Hej,

Jeg har brug for en 45 scooter, til transport ca. 8 km dagligt,
jeg har indsnævret valget til at stå imellem:

Kymco 50 til 10.000

Eller

Peugeot vivacity til 13.000

Hvad ville DU vælge, og hvorfor?

/Thomas

Fra : Hagar

Dato : 24-05-06 18:22

"Thomas Hansen" <nospam@nospam.nospam> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg har brug for en 45 scooter, til transport ca. 8 km dagligt,
> jeg har indsnævret valget til at stå imellem:

> [...]

Hvis det kun er dem der er at vælge mellem, så ville jeg tage Kymco, men kun
fordi jeg har en svoger der havde en Peugeot, og den var urimelig dyr i
reservedele.

Hagar

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 24-05-06 19:02

> [...]
> Hej,
>
> Jeg har brug for en 45 scooter, til transport ca. 8 km dagligt,
> jeg har indsnævret valget til at stå imellem:

Har lige købt en Kymco Agility 30Km/t scooter til konen - FED scooter siger
jeg bare - den køre suverent godt og næsten lydløst - meget behagelig at
køre på , og så næsten 40-50km på en liter , det er ok - med skiven taget
kører den 65km/t...
Godt valg til prisen!
Har absolut ikke fortrudt det - men hold dig fra de andre "kina" scootere -
var ude at prøve en Boatian....sådan noget l....t
skal man lede længe efter...med skiven taget på den kørte den ikke en dag
over 30km/t...ufattelig dårlig kvalitet til 8595kr - så er du meget meget
bedre tjent med Kymco´en!
Pdr

Fra : Holland & Axelgaard

Dato : 28-05-06 21:38

"Pdr(2770)" <peder.hansenFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> over 30km/t...ufattelig dårlig kvalitet til 8595kr - så er du meget meget

Er en Boation ikke også en Listo (stort set?)

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 30-05-06 18:28

"Holland & Axelgaard" <0011754m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er en Boation ikke også en Listo (stort set?)
JO!!
Pdr

Fra : Holland & Axelgaard

Dato : 30-05-06 22:09

> JO!!

Så er der noget som lyder lidt forkert efter min overbevisning. De listo'er
jeg har hørt om render ~65km/t når den 'elektroniske' begrænsning er
fjernet... måske dette indgreb ikke var lavet?

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 01-06-06 18:20

> [...]
> listo'er jeg har hørt om render ~65km/t når den 'elektroniske' begrænsning
> er fjernet... måske dette indgreb ikke var lavet?
Jo den ledning til CDI´en VAR cuttet - den sidder lige under sædet en lilla
ledning der er lige til at skille ad - den VAR fjernet og ringen pillet ud
og en 45 EU Carb på unden gasspjæld begrænsning....ikke en dag over
30km/t....magen til L....te scooter skal man lede længe efter....så vi købte
en Kymco Agility , erstattede skiven med een uden "forhøjning" , den render
ca 70km/t....

Fra : Brian

Dato : 02-06-06 16:17

> [...]
> vi købte en Kymco Agility , erstattede skiven med een uden "forhøjning" ,

Det slog dig ikke at nogen måtte have lavet en fejl da de modificerede
scooteren?

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 02-06-06 21:09

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> "Pdr(2770)" <peder.hansenFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det slog dig ikke at nogen måtte have lavet en fejl da de modificerede
> scooteren?
Næ - hvilken fejl kan man lave ved at pille ringen ud , som er den eneste
begrænsning den Boatian har fra fabrikken.....
omdysning og en carb fra en 45 Boatian hjalp nada...sååådeet....skod
scooter...simpelthen!