Blinklys Yamaha 4g.
Fra : Poul-Erik

Dato : 22-05-06 12:39

Hej

Er der nogen der ligger inde med tegning over opsætning af blinklys til
Yamaha 4g

mvh
Poul

Fra : Michael

Dato : 31-05-06 13:33

Du kan finde en bog på bibleoteket der har el-diagrammer... kan ikke huske
hvad den hedder.... men hentede selv bogen for snart 14 år siden...

Michael

Fra : Allan Riise

Dato : 31-05-06 22:24

Poul-Erik wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der ligger inde med tegning over opsætning af blinklys
> til Yamaha 4g

Jeg lægger det ind i dk.binaer.motor imorgen

--
Allan Riise

Fra : Poul-Erik

Dato : 01-06-06 21:51

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg lægger det ind i dk.binaer.motor imorgen
>
> --
> Allan Riise

Hej

Det vil jeg glæde mig til og på forhånd tak

Poul-Erik

Fra : Poul-Erik

Dato : 02-06-06 22:26

> Hej
>
> Det vil jeg glæde mig til og på forhånd tak
>
> Poul-Erik

Hej Allan
Under hvilket navn?.
Mvh
Poul-Erik

Fra : Allan Riise

Dato : 03-06-06 01:44

Poul-Erik wrote:
> "Poul-Erik" <5374814m002@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Allan
> Under hvilket navn?.

Hwj.

Har lige lidt scanner problemer, men jeg poster det hurtigst muligt, under
eget navn, med Yamaha 4 gears blink som emne

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 03-06-06 11:28

Poul-Erik wrote:
> "Poul-Erik" <5374814m002@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Allan
> Under hvilket navn?.

Ligger der nu, under mit navn, emne Yamaha 4gear blink

dk.binaer.motor

--
Allan Riise

Fra : Poul-Erik

Dato : 03-06-06 21:04

> Ligger der nu, under mit navn, emne Yamaha 4gear blink
>
> dk.binaer.motor
>
> --
> Allan Riise
Hej Allan

Mange tak for tegningerne, nu tror jeg det lykkes.

Mvh

Poul-Erik

Ps. God Pinse

Fra : Allan Riise

Dato : 03-06-06 20:32

Poul-Erik wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:4481642b$0$2096>> Ligger der nu, under mit navn, emne Yamaha 4gear
> blink

> Hej Allan
>
> Mange tak for tegningerne, nu tror jeg det lykkes.
>
> Mvh
>
> Poul-Erik
>
> Ps. God Pinse

Velbekommen, du skriver bare hvis der er mere du skal have hjælp til, og
selv god Pinse.....

--
Allan Riise