Peugeot speedfight 2 206 wrc
Fra : morten c j

Dato : 19-05-06 17:05

Hej

Jeg er blevet den heldige ejer af subj. men den er har desvære været
stjålen og fundet af politiet og solgt på politi auktion og nu er det så
min.
Men nu er jeg ved at se om den kan starte, men der er ingen gnist på
tændrøret, det bagerste af tændingslåsen er der stadig så jeg kan med en
skruetrækker tænde og slukke den som var det med nøgle.
Ved siden af batteriet er der 5 ledninger hvor der mangler noget der 1
rød, 1 grøn, 1 hvid og 2 gul/sort. Hvad er de til. og er det derfor der
ikke er nogen gnist.?
Jeg har undersøgt resten af scooteren for løse ledninger men kan ikke
finde nogen.
Hvordan ser man forresten forskel på om det er en 30 eller 45 ?
Jeg har købt den for værende en 30´er

MvH Morten

--
Morten C. Johnsen (PostNr: 6660)
Ved direkte e-mail, skift geden ud med .dk

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 19-05-06 18:56

Tror man kan se forskel ud fra stelnr hvis du ringer til Peugeot

Den kan have indbygget startspærre - er der yderst til højre i speedometer
ligesom en lys diode?
Hvis ja er der temmelig sikkert startspærre på , hvilket vil sige omkring
3000kr i reservedele for en ny hos Peugeot , hvis den dog ikke kan by-pases
på statoren , men det har jeg ikke forstand på , samt at du så også skal
have et komplet låse sæt til den , så det bliver lidt bekosteligt...

Fra : morten c j

Dato : 19-05-06 21:17

Pdr(2770) wrote:
> Tror man kan se forskel ud fra stelnr hvis du ringer til Peugeot

Det vil jeg prøve mandag

> Den kan have indbygget startspærre - er der yderst til højre i speedometer
> ligesom en lys diode?

Hvordan skal symbolet være i lysdioden ?

> [...]
> på statoren , men det har jeg ikke forstand på , samt at du så også skal
> have et komplet låse sæt til den , så det bliver lidt bekosteligt...

Jeg har snakket med en scooter forhandler som siger at peugeot speedfight
kun har startspærre hvis det er en 45 scooter.
Så jeg håber det er noget andet der er galt, du ved ikke hvad de 5
ledninger er til nede ved batteriet?

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 20-05-06 06:29

> [...]
> kun har startspærre hvis det er en 45 scooter.
> Så jeg håber det er noget andet der er galt, du ved ikke hvad de 5

De 5 ledninger .går de ind i en boks - kunne være noget CDI - hvis jeg var
dig ville jeg forhøre mig hos Peugeot , evt tage den med og vise dem den -
de plejer at være meget hjælpsomme , det er de ihvertfald her (på amager)