Thansen CPI
Fra : Brian

Dato : 12-05-06 18:37

Hejsa

De maskiner som Thansen sælger til de der knap 10.000, er de noget værd ?
Det meste fra den shop er jo noget klamp...

Hvordan med 2-takt vs. 4-takt på sådan en scooter tingest - hvad er at
foretrække og hvorfor ?

Fra : Hagar

Dato : 12-05-06 18:44

> [...]
> Det meste fra den shop er jo noget klamp...
>
> Hvordan med 2-takt vs. 4-takt på sådan en scooter tingest - hvad er at

Som papa altid sagde, der er altid en grund til noget er billigt.

Hagar

Fra : Holland & Axelgaard

Dato : 12-05-06 21:02

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Som papa altid sagde, der er altid en grund til noget er billigt.

Ja, så hellere en PGO hvis det absolut ikke må koste mere... eller endnu
'bedre', en Listo :)

Fra : Hagar

Dato : 14-05-06 01:20

> Ja, så hellere en PGO hvis det absolut ikke må koste mere... eller endnu
> 'bedre', en Listo :)

Man kan også skrive det på en anden måde.
Det kan være dyrt at købe billigt, og det kan være billigt at købe dyrt.

Efter hvad jeg har erfaret hos min knallert pusher, så er PGO, Gilera og
Aprilia det man skal gå efter, det er det der holder bedst i længden. Jeg
har selv en Aprilia Rally der nu har runder 60.000 km, og er stadig i fin
form. Jo, der har da været ture til værkstedet, men hvem kan sige sig fri
for det med så mange kilometer på bagen

Hagar

--
The greatest enemy will hide in the last place you wold ever look.

Fra : Jan

Dato : 13-05-06 06:30

Jeg har en cpi fra T Hansen og var meget skuffet over den indtil T Hansen
ansatte en mekanikker som var rigtigt god til at ordne min knallert.
Nu er der ikke nogen problemer med den mere, men så fyrede T Hansen vist
Steffen som min mekaniker hedder så jeg har røde knopper af tanken em det
næste eftersyn den skal have

Fra : Jan

Dato : 13-05-06 06:32

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 13-05-06 15:04

> [...]
> Det meste fra den shop er jo noget klamp...
>
> Hvordan med 2-takt vs. 4-takt på sådan en scooter tingest - hvad er at
Konen har en CPI Popcorn...den skal pensioneres nu da den næsten har kørt
10000km , det er ikke verdensklasse scooter...billigt ledningsnet og
komponenter osv.....man får her hvad man betaler for.....
den har dog fragtet hende omkring men nu begynder tingene at komme så småt
så vi er ved at se os om efter noget andet , vi har en Kymco 4 takter i
kikkerten denne gang.....

Fra : GK

Dato : 13-05-06 22:08

> [...]
> Det meste fra den shop er jo noget klamp...
>
> Hvordan med 2-takt vs. 4-takt på sådan en scooter tingest - hvad er at

mit råd er hold dig langt fra den ,, og brug lidt flere penge på en
ordenlig scooter ,, det betaler sig i længden ..jeg købte en gilera runner
2001 og den køre uden problemer den dag i dag ... og ja den bliver kørt på
hver dag

mvh gk