Startproblemmer m. kold motor
Fra : Preben Olsen

Dato : 12-05-06 10:18

hej. jeg har en Suzuki FZ 5o med følgende problem.Knallerten er næsten
umulig at få startet med kold motor,kun ved mange meget hårde forsøg med
kickstarteren lykkes det til sidst.Når knallerten så kører og er blevet
varm kan jeg stoppe motoren og let starte den igen ved alm. tryk med
kickstarteren.Hvad kan problemmet skyldes ?
På forhånd tak for hjælpen. Hilsen Preben

Fra : Brian

Dato : 12-05-06 17:09

"Preben Olsen" <pofrim@voldgaarden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> varm kan jeg stoppe motoren og let starte den igen ved alm. tryk med
> kickstarteren.Hvad kan problemmet skyldes ?

Kan du mærke om der er kompression når du træder i kickstarteren?
Hvornår skiftede du sidst tændrør?

Fra : Preben Olsen

Dato : 12-05-06 17:47

Jeg har skiftet tændrør og tændhætte og der er kompression,men det har ikke
hjulpet.

Fra : Jens Larsen

Dato : 12-05-06 18:59

Det lyder som en defekt chocker...