Udstødnings pakning?
Fra : Sace

Dato : 12-05-06 07:37

Hej NG!

Jeg har mig sådan en rieju rs2 matrix.. I går havde jeg så
udstødningen af maskinen da den lige sad i vejen for det jeg lavede..
Meeen jeg skruede den fra hinanden der hvor forrøret er skruet sammen
med resten af potten.. Og vupti i det jeg løsnede skruerne faldt begge
pakninger ned i 20 stykker :(

Nu ved jeg ikke lige om det er til at få noget nyt, så overvejer at
lavet noget selv.

Men hvor varmt er der der? Det er vel 25cm fra cylinderen de skal
sidde. Jeg har overvejet thansens tykke pakningspapir.. Men det
brænder vel af?
Mangler lidt nogle gode råd..

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 12-05-06 08:29

"Sace" <andersbp@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hmm T Hansen har jo udstødninger til sådan en fætter , mon ikke de også har
pakning? Prøv at høre hos dem......

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 12-05-06 08:36

[...]

Prøv at ringe til Scootergården... :
http://www.aprilia-scooters.dk/group.asp?group=6413&sub=6354
Der vil jeg tro du kan få denne pakning....
Mvh Pdr

Fra : Jens Larsen

Dato : 12-05-06 17:47

Gun gum kan kan løse dit problem.. Mht. hjemmelavede pakninger bruger jeg
altid en mælkekarton jeg skærer til, den holder til det meste

Fra : Holland & Axelgaard

Dato : 12-05-06 09:38

Min Outlook Express kan ikke quote dit indlæg korrekt, så jeg klipper lige
det hele væk.

Er det ikke det man bruge "Gun Gum" til? Altså når man ikke lige kan fixe en
pakning?

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 12-05-06 11:10

"Holland & Axelgaard" <0011754m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det hele væk.
>
> Er det ikke det man bruge "Gun Gum" til? Altså når man ikke lige kan fixe
Holder ikke - han kan få pakning til den udstødning , det er bare at ringe
til Scootergården eller lige checke google......så springer det frem
Pdr