Renovere kaliber...?
Fra : MF

Dato : 10-05-06 08:16

Min kaliber har sat sig. (Peugeot Speedfight)

Stemplet er mast helt i bund, og nu sidder det fast. Der er også kommet en
gummiring i klemme...
Hvordan er fremgangsmåden til at få stemplet ud, og sat en ny i?

/M

Fra : Gert Sander

Dato : 15-05-06 08:36

du kan bruge trykluft og blæse ind i hullet eller pumpe det ud med
håndbremsen ,,, MEN PAS PÅ INGEN FINGER IMMELLEM stemplet og kaliberen ,,,
du vil fortryde det for stemplet kommer ud med et brag ,,

Gert Kristensen
Sander Plast og Form
Sanderform@mail.dk