Modernede støddæmpere
Fra : Peter

Dato : 08-05-06 18:10

Jeg har haft en Yamaha sting en slags mini offroader knallert. At køre på
den var ligesom en bil mageligt affjedret. Nu har jeg købt en Aprilla Rally
efter et par år sidder støddæmperen fast på maskinen. og nu sidder jeg og
tænker på hvorfor laver de noget der ikke holder? er der nogen der ved om
man kan lave en forgaffel der sidder fast.

Fra : Hagar

Dato : 08-05-06 18:28

"Peter" <exocet@hit.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænker på hvorfor laver de noget der ikke holder? er der nogen der ved om
> man kan lave en forgaffel der sidder fast.

Det med at der laves noget der ikke holder, der kommer vel an på hvordan
sagerne bliver holdt. Hvis man bare lader stå til, så er der ikke meget der
holder, det har jeg da fundet ud af. Jeg har haft samme problem som dig, og
jeg sørgede ikke for at fjerne skidt og møg, der i blandt salt fra vinteren.
Du kan være heldig at de nederste ben kan fjernes, og byttes til andre, men
kun hvis du er heldig, jeg måtte have en helt ny forgaffel. Jeg ved ikke
hvad sådan en koster normalt, for jeg fik min ad nogle omveje og sparede en
del på det, så jeg gav 4000.- for at få den til at virke igen.

Hagar

Fra : Brian

Dato : 08-05-06 22:05

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke hvad sådan en koster normalt, for jeg fik min ad nogle omveje
> og sparede en del på det, så jeg gav 4000.- for at få den til at virke
> igen.

Var den guldbelagt? :) og til hvilken scooter? Kr.4000,- lyder langt fra de
priser jeg kender til - og så er din endda "ad omveje"...

Fra : Hagar

Dato : 08-05-06 23:44

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Var den guldbelagt? :) og til hvilken scooter? Kr.4000,- lyder langt fra
> de priser jeg kender til - og så er din endda "ad omveje"...

Det er en original til en Rally, prøv at se om du kan finde den rigtige pris
et sted, men forbered dig på en tur på gulvet
Der er tale om en komplet, fra top til bund.

Hagar