Shell Vpower
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 04-05-06 12:30

½øjs@

Jeg kom til at tanke Shell's V-Power sidste dag.. Er der nogen fordele ved
det på en PGO Hot 50 med fjernet begrændsninger, eller er det bare spild af
penge?

/Ole

Fra : Holland & Axelgaard

Dato : 04-05-06 13:58

"/Ole (6000)" <ole.ryoVOV@HUNDgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det på en PGO Hot 50 med fjernet begrændsninger, eller er det bare spild

Du kan jo være heldig at det måske fjerner noget af det sod der måske er på
dit topstykke...
Ellers giver det sikkert ingen målbar effekt.

Fra : Thomas J.

Dato : 04-05-06 14:48

Den Thu, 4 May 2006 13:30:14 +0200 sendte "/Ole \(6000\)"
<ole.ryoVOV@HUNDgmail.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>det på en PGO Hot 50 med fjernet begrændsninger, eller er det bare spild af

Tillykke, du kører nu på oktan 97.

Virkning?
Næppe målbart.

Penge ud af vinduet?
Nej, ikke sammenlignet med den prestige, du opnår hos knallertbøllerne
der hænger nede ved Shell-tanken....

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 04-05-06 16:09

> [...]
> Næppe målbart.
>
> Penge ud af vinduet?
> Nej, ikke sammenlignet med den prestige, du opnår hos knallertbøllerne

Hæhæ, men det er jo også lige en slat værd....... Hvis jeg nu havde være
16-17 år

/Ole