gilera stalker
Fra : Ukendt

Dato : 30-04-06 12:34

gilera stalker..har tænkt på at købe sådan en.
er det noger for en der er 190 cm høj og vejer 115 kg ?
kan den trække mig op af bakkerne uden at den kommer ned på 20 km/t.
hvad med afjedringen, ryger den i bund når jeg sætter mig på den eller
hva.
er der nogen der har nogle erfaringer så vil jeg gerne høre lidt om den.

Fra : Hagar

Dato : 30-04-06 15:23

"hr" <tykkedyrsnabelasol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hva.
> er der nogen der har nogle erfaringer så vil jeg gerne høre lidt om den.

Hvis du ofre lidt mere, så kan jeg ud fra egne erfaringer, få en der passer
din højde, og en som har kræfter nok til at trække dig, vi har nogenlunde
samme mål. Kig på denne her
http://www.tmpscandinavia.com/Denmark/aprilia/rally.htm Fjerner du så
begrænsningerne, så sker der lidt mere
Jeg har selv en 45'er, og har haft den siden 98, og jeg har været ganske
fornøjet over den.

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-06 16:51

> [...]
> begrænsningerne, så sker der lidt mere
> Jeg har selv en 45'er, og har haft den siden 98, og jeg har været ganske

Jeg har haft både en Stalker og en Rally, og mine 186 cm knap 100 kg
havde det klart bedst med, at køre på en Rally. Rally er stor og rar at
køre længere distancer på hvor Stalkeren virkede lidt for lille til
formålet. Hvis valget var mig havde jeg kigget på en Rally istedet for.

Steinbjørn

Fra : Jens Larsen

Dato : 30-04-06 16:44

Jeg kan ikke følge trop med dine propertioner, men næsten.... Min Stalker
klarer mig til fulde, og med lidt Italienske "reservedele" går det rigeligt
hurtigt

Robust konstruktion som er let at skrue i og let tilgængelige reservedele er
en af de ting jeg vægter højt ved Stalkeren...

Mvh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-06 17:02

så er den købt. får dem i morgen onsdag..det bliver skønt at komme ud og
trille igen. min gamle runner fra 98 døde pludselig og så var det tid til en
udskiftning.

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-06 16:15

den kører som en drøm. selv med mine 190 cm og 115 kg. jeg har hørt at nogen
sige at den er for lille men det er den ikke efter min mening. men det er jo
smag og behag.

Fra : Jens Larsen

Dato : 05-05-06 20:37

Købte du stalkeren? Kunne godt tænke mig at høre om de nye begrænsninger der
findes i motoren på den, så hvis du kommer til at skrue i den på et
tidspunkt, må du da gerne give lyd´af dig...

Vh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-06 11:37

stalker ja. ringen er fjernet og der er fjernet såden en lille rund plade
med huller i. jeg tror den sidder ved indsugningen. måske..der er ikke gjort
noget ved udstødningen. den render 75 ud af lige og 60 op af bakke. den har
et rigtig fint optræk..og jeg hører ikke til de mindste.115 kilo..men det er
selvfølgelig ulovligt at pille ved sådan en scooter og så må man kun bruge
den på privat grund. er det ikke sådan spillereglerne er i den virkelige
verden.

Fra : Jens Larsen

Dato : 08-05-06 16:03

Ok, jeg havde bare hørt der var begrænsninger i tænding og motorblok... Det
lyder det ikke til..

Jeg tror såmænd det danske politi er ret ligeglad, hvis du kører
ordentlig... Jeg bor et stykke udenfor byen, og gir den gas ind til jeg når
bygrænsen, derefter kører jeg pænt og har endnu ikke (7,9,13) haft ballade,
også selvom de flere gange har holdt ved siden af mig.. Et par sidespejle og
en boks bagpå får den også til at se lidt mere uskyldig ud Det går altså
lidt hurtigere når hastigheden er på den rigtige side af 90...