Caio svinghjul????
Fra :

Dato : 27-04-06 18:39

Hvordan får jeg svinghjulet af knægtens caio knallert så jeg kan skifte
platiner??
På forhånd tak
Henrik

Fra : Ley

Dato : 27-04-06 21:37

Kære Henrik

Du køber en svinghjulsaftrækker hos til thansen, koster 49 kr.og så ryger
den meget ledt af.. husk at holde øje med kilen der sider på krumtappen, den
ryger gerne væk.(En lille dims der holder svinghjulet det rigtige sted
iforhold til spolerne)

Martin

Fra :

Dato : 27-04-06 23:12

"Ley" <martin@ley-frantsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> ryger gerne væk.(En lille dims der holder svinghjulet det rigtige sted

Tak skal du ha,jeg besøger Thansen i morgen , da jeg ikke kan finde den på
deres hjemmeside.
Hilsen Henrik

Fra : Henning Lund

Dato : 29-04-06 14:33

Hø wrote:

> Tak skal du ha,jeg besøger Thansen i morgen , da jeg ikke kan
> finde den på deres hjemmeside.

Mjaeeeeeeeee
http://www.thansen.dk/product.asp?c=694217166&n=1387907820&pn=1387910833

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra :

Dato : 29-04-06 16:06

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse

> Mjaeeeeeeeee
> [...]

JAJAJA jeg var nok lidt for ivrig, har løst opgaven.
Takker for hjælpen
Henrik