Kinerser maskiner ..
Fra : Kell Petersen

Dato : 25-04-06 02:02

Hej gruppe , Nu er de der kopi- maskiner kommet til verden.
men hvordan er det lige med kvaliteten..
Reservedele , kan man godt få , til billige penge og langt på literen kører
de også .
Men hvad er forskellen , på de dyre og kineserne

Kan det betale sig at købe den ,, Jeg satser på at køre på arbejde 25 km
hver vej dagligt.. i sommerperioden.
Jeg burde jo kunne spare en tusse i Benzin.

Fra : Hagar

Dato : 25-04-06 07:19

"Kell Petersen" <NOshivSPAM@VELprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hver vej dagligt.. i sommerperioden.
> Jeg burde jo kunne spare en tusse i Benzin.

I mange tilfælde er der kvalitet til forskel, kopierne er i mange tilfælde
noget skidt, så hvad man eventuelt kan spare på benzin kan man bruge på
reservedele.Så hellere have en der bruger lidt mere benzin og komme frem,
end at have en der kører langt på literen og så stoppe halvvejs på grund af
defekter.

Hagar

Fra : Gaakeligak

Dato : 25-04-06 17:31

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in

> [...]
> man bruge på reservedele.Så hellere have en der bruger lidt mere
> benzin og komme frem, end at have en der kører langt på literen og så

Hovhov.... Jeg kører på en Listo - kineser 45'er.

Kører 45 km på en liter - den kører helt fint, og udover lidt
startvanskeligheder, som blev fixet på garantien, er det eneste jeg selv
har haft af udgifter på den motorolie og benzin og en enkelt pære.

Jeg er absolut ikke utilfreds med kvaliteten af maskinen.

/Gaakeligak - Knud blandt venner.

Fra : Hagar

Dato : 25-04-06 18:11

> [...]
> har haft af udgifter på den motorolie og benzin og en enkelt pære.
>
> Jeg er absolut ikke utilfreds med kvaliteten af maskinen.

Hov hov selv doh
Bemærk det jeg skrev (I mange tilfælde er der kvalitet til forskel) så
sikrede jeg mig ikke at skære alle over en kam, men du må give mig ret, det
er mange, om ikke de fleste der er noget skidt. Det kunne jo være du var
heldig at få den eneste der var ok i det år du købte den (driller bare)

Hagar

Fra : Thomas

Dato : 04-05-06 23:14

Nu skal du være opmærksom på at tændrør, spole og ledning ikke er lavet til
det danske vejr men i Kina der ikke døjer med frost og fugtighed..
Det er derfor ikke nødvendigvis pga dårlig kvalitet at de skal udskiftes i
starten..

--
http://www.megacenter.dk