Pgo g-max
Fra : Per Christiansen

Dato : 18-04-06 11:47

Hej kan i hjælpe mig
jeg har prøvet at søge lidt på google efter reservedele
til min g-max men forgæves.

Det drejer sig om plastikskjollet ved styret og nogle lygteglas,
men det er ikke rigtigt til at finde noget.

Det er en jeg lige har købt og vil så pynte lidt på den.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 18-04-06 21:02

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det er ikke rigtigt til at finde noget.
>
> Det er en jeg lige har købt og vil så pynte lidt på den.

Har T.Svansen ikke noget lir til den?

/Ole

Fra : Per Christiansen

Dato : 19-04-06 15:06

> Har T.Svansen ikke noget lir til den?

Det er ikke lir (ekstraudstyr) jeg mener, men ting der passer til en g-max

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 17:46

> [...]
> men det er ikke rigtigt til at finde noget.
>
> Det er en jeg lige har købt og vil så pynte lidt på den.

Hvad med de utallige forhandlere der er rundt om i landet? Du søger måske
uoriginalt eller brugt?

Fra : Henning Lund

Dato : 20-04-06 19:16

Brian A wrote:
> Hvad med de utallige forhandlere der er rundt om i landet? Du
> søger måske uoriginalt eller brugt?

Scootere en næsten umulig at finde uoriginale plastikdele til,
det laves ikke i den helt store stil som andre sliddele og tun
gør, G-Max findes intet uoriginalt plastik til.
--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Per Christiansen

Dato : 21-04-06 14:33

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse

> Scootere en næsten umulig at finde uoriginale plastikdele til, det laves
> ikke i den helt store stil som andre sliddele og tun gør, G-Max findes
> [...]

OK