K: Stel til NEOS 04
Fra : Karsten Laursen

Dato : 14-04-06 12:14

Jeg søger en skadet neos, hvor stellet ikke fejler noget. Jeg har selv
en skadet neos, men der er stellet bøjet, så derfor mangler jeg et nyt
stel... Kan også godt bruge nogle skjolde uanset farve, da de skal
males.

Så skriv hva i har.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 17-04-06 20:58

"Karsten Laursen (slet 9DYRT)" <icemanhuset@9DYRThotmail.com> skrev i en
meddelelse news:11450135000.245927176422015@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> en skadet neos, men der er stellet bøjet, så derfor mangler jeg et nyt
> stel... Kan også godt bruge nogle skjolde uanset farve, da de skal

Vi har en glimrende nyhedsgruppe, der hedder news:dk.marked.privat.knallert
såmænd... Den bruger vi til øhhhh MARKED vel...

/Ole