Dækventil
Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 12-04-06 20:06

Hejsa!

Ventilen i fælgen på min scooter er mørnet og utæt.
Kan jeg sætte en ny ventil på forfra, altså uden at tage dækket af??

Kurt

Fra : Henning Lund

Dato : 13-04-06 10:59

Kurt Kristiansen wrote:
> Hejsa!
>
> Ventilen i fælgen på min scooter er mørnet og utæt.
> Kan jeg sætte en ny ventil på forfra, altså uden at tage
> dækket af??
> Kurt

Nix

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 13-04-06 12:14

Tak for det Henning,
jeg har så fundet ud af at det ikke er så svært at pille dækket af fælgen.
Så jeg smutter lige en tur forbi Thansen efter en ny ventil og et nyt dæk.

Faldt lige over "Gummi pinde til slangeløs dæk" på deres hjemmeside omkring
dæk mm. Hvad mon det er til ????

Kurt

Fra : Henning Lund

Dato : 13-04-06 16:31

Kurt Kristiansen wrote:
> [...]
> efter en ny ventil og et nyt dæk.
> Faldt lige over "Gummi pinde til slangeløs dæk" på deres
> hjemmeside omkring dæk mm. Hvad mon det er til ????

Til udvendig lapning, ganske udemærkede.

Hvorfor svare nedenunder? prøv at kig på dette link

Fra : Thomas

Dato : 04-05-06 23:16

> jeg har så fundet ud af at det ikke er så svært at pille dækket af fælgen.

Øh, hvordan gør man egentlig ?