Gilera Runner.
Fra : Michael

Dato : 12-04-06 16:24

Jeg er på jagt efter en forgaffel. Har set en ved thansen til 2700. og
tænkte at det kunne fåes billigere ved en anden forhandler.

Det eneste jeg kunne finde var hos speedline, men var til race og kostede
ca. 4500,-

Efter videre søgen kom jeg til Scooter-attak i tyskland. Der har de noget
til 1600,- er det så noget billigt uorginalt lort der ikke kan bruges..?

Jeg synes det er svært at finde reservedele over nettet. Findes der et sted
hvor man kan bestille med motornr/stelnummer så man er sikker på at det
passer..?

Hilsen M

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 16:30

"Michael" <michael.skole@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg synes det er svært at finde reservedele over nettet. Findes der et
> sted hvor man kan bestille med motornr/stelnummer så man er sikker på at

Måske Scooterland Aalborg har en brugt - de har i hvert fald en masse
"halvdefekte" forskellige scootere til at stå...