udluftning af forbremse Speedfight
Fra : Karsten Laursen

Dato : 04-04-06 18:04

Hej derude...

Jeg står med håret i bremsevæsken lige nu... eller tæt på :D
Jeg har læst herinde på forummet hvordan man skal gøre, og har gjort
det 1000 gange, men jeg kan ik få forbremsen til at blive stram.

Der kommer bremsevæske ud af niplen når jeg løsner den. Men jeg kan ik
få den til at blive hård.

Jeg har lige skiftet bremsekaliber.

Hva gør jeg forkert?

HJÆÆÆLP

Fra : René

Dato : 04-04-06 18:12

husk når du spænder din nipel skal bremsen holdes inde...
så du løsner den og tryker og trykker og trykker og trykker så den bliver
luftet for luft og holder du bremsen inden og spænder'

"Karsten Laursen (slet F57IF)" <icemanhuset@F57IFhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:11441704930.17515631171149@dtext.news.tele.dk...

Fra : Henning Lund

Dato : 04-04-06 18:26

René wrote:
> husk når du spænder din nipel skal bremsen holdes inde...
> så du løsner den og tryker og trykker og trykker og trykker så
> den bliver luftet for luft og holder du bremsen inden og
> spænder'

Vildu ikke godt svare under spørgsmålet der stilles lige som de
flest andre gør, det er ikke jeopardy.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : René

Dato : 04-04-06 19:36

det må du fandme meget undskylde...
tsk tsk .... sikker da noget underligt noget

Fra : Henning Lund

Dato : 05-04-06 05:46

René wrote:
> det må du fandme meget undskylde...
> tsk tsk .... sikker da noget underligt noget

Hvis du prøver at kigge på andres svar, så vil du se du er den
underlige.

Fra : René

Dato : 05-04-06 07:05

ja ja det godt med dig... det er fandme også andre der skiver over... så du
burde bare lukke og lade mig skrive sådan som jeg lige gjorde

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 07:48

"René" <renespv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ja ja det godt med dig... det er fandme også andre der skiver over... så
> du burde bare lukke og lade mig skrive sådan som jeg lige gjorde

*PLONK*

Fra : Henning Lund

Dato : 05-04-06 11:13

René wrote:
> ja ja det godt med dig... det er fandme også andre der skiver
> over... så du burde bare lukke og lade mig skrive sådan som

Du bliver voksen engang og lærer at snakke ordentlig til andre
mennesker.

Fra : Henning Lund

Dato : 05-04-06 11:17

Du kan forøvrigt læse noget om det her:

Så kan du se hvad de fleste gør, de der ikke gør det som
beskrevet, plejer at rette sig efter "normen" når de får det
fortalt, svære er det ikke.

Fra : René

Dato : 05-04-06 11:19

ja ja... kan godt være du er mere voksent end mig.. OG?? snakker som jeg
ville.. har ik problemer med at snakke med folk. det er bare dig der pisser
mig af

Fra : Henning Lund

Dato : 05-04-06 14:35

René wrote:
> ja ja... kan godt være du er mere voksent end mig.. OG??
> snakker som jeg ville.. har ik problemer med at snakke med
> folk. det er bare dig der pisser mig af

En gang mere du bruger det sprog får din udbyder en klage.

Fra : Karsten Laursen

Dato : 04-04-06 18:34

Så når jeg pumper skal niplen være løs?? Jeg har gjort det lige
modsat...

Prøver det lige.

Fra : Karsten Laursen

Dato : 04-04-06 18:41

Karsten Laursen <icemanhuset@hotmail.com> skrev:
>Så når jeg pumper skal niplen være løs?? Jeg har gjort det lige
>modsat...
>
>Prøver det lige.

Har lige prøvet det. Og det eneste som sker, er at der kommer
bremsevæske ud af niplen, men den bliver ik hård.

Fra : KubikH

Dato : 04-04-06 21:28

"Karsten Laursen" <icemanhuset@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har lige prøvet det. Og det eneste som sker, er at der kommer
> bremsevæske ud af niplen, men den bliver ik hård.

Spænd niplen.
Pump 20 - 30 hurtige tag på håndtaget, og slut med at holde det inde.
Løsn niplen, og der kommer et par dråber ud.(Du holder stadig håndtaget
inde)
Spænd niplen.

Pump igen 20 - 30 .............

Sådan fortsætter du ½ times tid, og til sidst kan du mærke at håndtaget
bliver fastere og fastere.
Husk at beholderen IKKE må pumpes tom !!!!!!!
Mvh
Niels