Symptomer på defekt vakuumhane?
Fra : Ukendt

Dato : 03-04-06 16:27

Hejsa,

Adly'en er halvdød :) fandt ud af at vakuumhanen er defekt - den lukker benz
igennem stride strømme.
Hvilke symptomer giver dette? Bare så jeg har en ide om det vitterligt er
der problemer er...

Fra : René

Dato : 03-04-06 18:56

Når du tage benzin slange som sidder på din karburator af og der flyver
benzin ud af den hele tiden og ik stopper før din tank nærmest er tom såå er
den defekt...
hvis den er defekt kan den også have start problemer

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-06 18:38

"René" <renespv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Når du tage benzin slange som sidder på din karburator af og der flyver
> benzin ud af den hele tiden og ik stopper før din tank nærmest er tom såå
> er den defekt...

Hvorfor fortæller du mig det? Jeg skriver jo netop at den _er_ defekt...

> hvis den er defekt kan den også have start problemer

Det har den...

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 04:58

"Brian A" <brianaxelgaardATgmail.com> wrote in

> [...]
> lukker benz igennem stride strømme.
> Hvilke symptomer giver dette? Bare så jeg har en ide om det vitterligt

Hvis den ikke lukker risikere du oversvømmelse at karburatoren, hvis din
svømmerventil ikke lukker 100%. Og så er den svær at få liv i !

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 07:49

"Rasmus RS50" <bumbum> skrev i en meddelelse
> Hvis den ikke lukker risikere du oversvømmelse at karburatoren, hvis din
> svømmerventil ikke lukker 100%. Og så er den svær at få liv i !

Jeg prøver med den ombytter jeg har til at ligge...