køb aldrig en cpi
Fra : John Bansted

Dato : 02-04-06 12:32

jeg har kun problemer med den
vil ikke starte nu jeg ville ønske jeg hade valgt en anden
model har haft mange problemer med den
lige siden jeg købte den
hilsen john

Fra : Kurt Lund

Dato : 02-04-06 13:31

"John Bansted" <john.arbejdsmand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har kun problemer med den
> vil ikke starte nu jeg ville ønske jeg hade valgt en anden
> model har haft mange problemer med den
> lige siden jeg købte den
> hilsen john

T.Hansen siger da ellers det kører for dig ;)
Men man for jo hvad man betaler for.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 14:17

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men man for jo hvad man betaler for.

Uddyb please.
Er ret sikker på, man IKKE betaler for,
den ikke kan starte.

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 14:49

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> "Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Uddyb please.
> Er ret sikker på, man IKKE betaler for,
> den ikke kan starte.

Nej, men "du" får stadig, hvad "du" betaler for...

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 14:53

> [...]
> jeg har kun problemer med den
> vil ikke starte nu jeg ville ønske jeg hade valgt en anden

Har du noget nyt at berette - CPI har da alle dage været noget lort.
En PGO Hot50 kan fås fra ny til samme pris (kr.9.995,-) nu om dage - så det
var nok sådan en du ville ønske at du købte(?)

Fra : RpR

Dato : 04-04-06 14:02

> Har du noget nyt at berette - CPI har da alle dage været noget lort.
> En PGO Hot50 kan fås fra ny til samme pris (kr.9.995,-) nu om dage - så
> det var nok sådan en du ville ønske at du købte(?)

Tjoh, hvis det endelig skal være fra Kina og de andre u-lande så er det vel
PGO eller CPI.
Aprilia, Piaggio, Yamaha. Så ved man hvad man har

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Jan

Dato : 06-04-06 08:05

Jeg har også haft en hel del problemmer med min cpi Oliver men stædighed
betaler sig den har stortset fået skiftet alt hvad der kan ombyttes fra
fabrikken side og jeg må nu erkende at det var en prøvelse men at den den
køre fremragende nu brok dig til THansen så vil det hjælpe
mvh
jbh