Program uden dll'er
Fra : Spacemann'

Dato : 15-06-01 17:06

Jeg har hørt at man på en eller anden måde kan lave et program som kan køre
på alle maskiner !!
Noget med at man kun lavede et modul mener jeg !!
Men den skal bruge en submain (tror jeg det hedder) !!

M.v.h. Stefan Larsen

Fra : David List

Dato : 15-06-01 20:26

"Spacemann'" <spacemann@mail.dk> wrote in message

> [...]
> på alle maskiner !!
> Noget med at man kun lavede et modul mener jeg !!
> Men den skal bruge en submain (tror jeg det hedder) !!

Du kan jo også lave en installer til din applikation, så den kan installeres
på andre maskiner med de relevante .dll´er etc. Brug Visual Studio´s Package
and Deployment Wizard.

Med venlig hilsen
David List

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 15-06-01 23:45

Spacemann' skrev:
> [...]
> på alle maskiner !!
> Noget med at man kun lavede et modul mener jeg !!
> Men den skal bruge en submain (tror jeg det hedder) !!

Ja... det kan du godt. Det er subrutinen Main der bliver startet:

Public Sub Main()
' Her er hele dit program, med evt. kald til andre subrutiner.
End Sub

.... når Main så er udført, bliver programmet lukket.
Hvis du vil lave noget grafisk (forms, m.m.) er det en lidt kompliceret
sag... du skal nemlig udelukkende lave det i API. Men det kan da lade sig
gøre! Hvis du vil vide hvordan, så har jeg et eksempel. Bare send mig en
email.

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Spacemann'

Dato : 16-06-01 11:00

Takker

Nu må jeg prøve mig frem !!

Nu kan den køre på alle maskiner ikke ??

M.v.h.
Stefan

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 16-06-01 11:12

Spacemann' skrev:
> Nu kan den køre på alle maskiner ikke ??

Det skulle jeg da bestemt mene!
Jeg har i hvert fald ikke oplevet at den ikke kunne (endnu)!

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Spacemann'

Dato : 16-06-01 11:56

Ok tak