Gødning til japansk dværgahorn
Fra : Mette

Dato : 28-05-06 09:08

Hej gruppe,

Jeg har lige fået en japansk dværgahorn (acer palmatum), som står fint i en
stor potte på terrassen. Den står i rhododendron-jord. Er der nogen der ved
hvilken slags gødning (helst flydende) man kan bruge til den? Jeg vil helst
undgå at købe en hel sæk rhododendron-gødning, da vi ikke har andre
surbundsplanter end denne.

På forhånd tak, og
mvh
Mette

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-05-06 09:28

"Mette" <aheindorff@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> helst undgå at købe en hel sæk rhododendron-gødning, da vi ikke har andre

Jeg lytter lige med.. Har nemlig også været i Aldi. ;)

- Martin

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 28-05-06 15:39

On Sun, 28 May 2006 10:07:48 +0200, "Mette" <aheindorff@gmail.com>
wrote:

> [...]
>hvilken slags gødning (helst flydende) man kan bruge til den? Jeg vil helst
>undgå at købe en hel sæk rhododendron-gødning, da vi ikke har andre

Den samme som til andre planter i krukker/potteplanter.
Drivhusgødning kan også fint bruges.

Gartneriet - nu ny indpakning (delvist i hvert fald): http://www.gartneriet.dk/

Fra : Mette

Dato : 28-05-06 17:25

> Den samme som til andre planter i krukker/potteplanter.
> Drivhusgødning kan også fint bruges.

Hej Mads,
Tak for dit brugbare svar
mvh