problem med Miele opvaskemaskine...
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 27-05-06 20:10

Hejsa!

Jeg er den lykkelige ejer af en Miele opvaskemaskine, idustrivasker - af den
slags som er almindeligke i institutioner, små-cafér mm.

Denne maskine har en saltfunktion - en lampe lyser - man fylder en beholder
med 2 kg. salt - skruer beholderen ned i bunden af maskinen og kører
derefter et saltprogram. Herefter plejer den så atter at fungere. Men ak -
nu er det som om den gamle maskine ikke længere vil optage saltet - efter
saltprogramkørsel, har den typisk kun konsumeret 1/5 af saltet - og ja, salt
lampen lyser fremdeles. Mit spørgsmål er så: Er der andre løsninger end at
køre den gamle maskine på genbrugen? - eller er der et fif, som atter kan få
den i sving?

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Martin

Dato : 29-05-06 12:25

"Thomas Jørgensen" <thomas@overvindinge.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andre løsninger end at køre den gamle maskine på genbrugen? - eller er der

Kan det være et spørgsmål om at bruge fint eller groft salt?

I stedet for at kassere den, kunne du jo overveje at tilkalde en reperatør!

/Martin