Mystik?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 15-06-01 16:40

Da jeg for lidt siden skulle skrive '@', kom jeg ved en fejltagelse til
at taste 'æble - stjerne'.
Til min overraskelse skrev Mac'en så 'Bodil' - i hvert tilfælde i Eudora
(her gør den det åbenbart ikke!)

Men hvorfor p... gør den det??
Jeg har faktisk tidligere på dagen skrevet 'Bodil' i et Claris dokument
- men hvorfor i al verden komer det igen ved ovennævnte
tastekombination?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-06-01 23:24

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har faktisk tidligere på dagen skrevet 'Bodil' i et Claris dokument
> - men hvorfor i al verden komer det igen ved ovennævnte

Der ligger nok lidt gammel strøm i en RAM-kreds som husker et
ord fra tidligere på dagen. Jeg ved heller ikke, hvad der er galt.
Kan du have kopieret "Bodil" til klippebordet og så være kommet til at
klistre det ind? I de nyere versioner af Eudora bruges [æble-*] til at
sætte quotation-tegn foran teksten. Man kan så qoute på flere niveauer
ved at trykke gentagne gange. Og [alt-æble-*] går et niveau op igen for
hvert tryk. Jeg mener, at du bruger en lidt ældre Eudora. Måske virker
[æble-*] ligesom [æble-v] og klistrer tekst ind fra klippebordet. Har du
afprøvet det?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 16-06-01 11:15

> Måske virker
> [æble-*] ligesom [æble-v] og klistrer tekst ind fra klippebordet. Har du
> afprøvet det?

Ja, du har ret: [æble-*] virker i (min) Eudora ganske som [æble-v]!

--
med venlig hilsen
Hans