Gips indfatning til Velux vinduer
Fra : Grønne

Dato : 26-05-06 22:22

Jeg ligger og kæmper med indfatninger til mine Velux vinduer, den bliver
lavet i gips og de "lodrette" går fint. Men bund og top volder mig
problemer, de er begge i 45 grade(lodret og vandret).

Problemet er at jeg ikke kan få "hele" gips kanten ind i riller i vinduet,
det er lidt som om der ikke er plads til 13mm gips. Hvad gør i andre ?

Hvis jeg gir dem en tur med kanthøvlen kan jeg lige presse den op i rillen,
men så er der ikke papir helt op og det er jeg ikke helt glad for.

Håber nogen kan komme med et par gode råd.

/Grønne

Fra : kenneth.g

Dato : 28-05-06 08:35

Jeg vil bruge MDF plade, eller købe en færdig indfatning fra Velux, den er
univarsal og passer lige til dit loft og dit vindue

Kenneth