Trappe med beton fliser
Fra : Erik Hansen

Dato : 26-05-06 21:21

Hejsa.

Jeg er i gang med at ligge fliser på min terrasse, og det går jo fint
nok, men inden længe skal jeg lave en trappe som går ned til min
græsplæne.

Mit spørgsmål går ud på hvordan skal jeg lave denne trappe, jeg tænke
på hvilke underlag skal jeg bruge, så jeg er sikker på det kan holde.

Jeg har jo brugt grus der hvor der er fliser, men jeg er bange for at
hvis jeg bruge grus til trappen så holde det ikke så længe, da det
måske vil skride ud.
Jeg har overvejer at sætte trappen i tørbeton, men det ved jeg ikke om
er en god ide.

Fliserne jeg bruger er 14 x 21 x 5,5 cm som er raspet.

Man kan se en tegnign af trappen på denne side
http://www.kire.dk/trappe.gif.

--
....::Hilsen Erik

Fra : Lars Hansen

Dato : 26-05-06 22:55

"Erik Hansen" <Virker_ikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er en god ide.
>
> Fliserne jeg bruger er 14 x 21 x 5,5 cm som er raspet.
>
> Man kan se en tegnign af trappen på denne side

Hej Erik

I dk.binaer har jeg lagt en vejledning jeg med held har brugt nogle gange.
Overskriften er den samme som i denne tråd.

God fornøjelse.

Mvh
Lars Hansen

Fra : Lasse

Dato : 28-05-06 11:38

"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> wrote in message

> I dk.binaer har jeg lagt en vejledning jeg med held har brugt nogle gange.
> Overskriften er den samme som i denne tråd.

Kunne du sende den igen til os der har et lousy abb på en newsserver der kun
gemmer binaer indlæg i en enkelt dag ?

/Lasse
Kig på min mailadresse før du bruger den

Fra : Lars Hansen

Dato : 29-05-06 13:18

"Lasse" <indsaet_mit_navn_her@lonesome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun gemmer binaer indlæg i en enkelt dag ?
>
> /Lasse
> Kig på min mailadresse før du bruger den

Hej Lasse

den er hermed lagt i dk.binaer igen. Beklager det sene svar.

Mvh
Lars Hansen

Fra : Lasse

Dato : 29-05-06 13:59

> den er hermed lagt i dk.binaer igen. Beklager det sene svar.

Jeg bukker og takker - og holder øje i dk.binaer (den er ikke dukket op hos
mig endnu

Fra : Lars Hansen

Dato : 29-05-06 14:48

> [...]
> hos mig endnu
>
> /Lasse
> Kig på min mailadresse før du bruger den

Tanketorsk fra min side..... når man laver et nyt indlæg med samme
overskrift lægger den sig jo under den oprindelige. Beklager.

Den ligger nu med en meget lignende overskrift.

Mvh
Lars Hansen

Fra : Lasse

Dato : 29-05-06 17:01

> Den ligger nu med en meget lignende overskrift.

Hmm..
Den er stadig ikke at finde i min dk.binaer... Måske kommer binaer indlæg
ikke fra Tele2 til Cybercity ?

Kan du lokkes til at sende den til min mail ?

På forhånd tak

Fra : Lars Hansen

Dato : 29-05-06 18:30

> [...]
>
> På forhånd tak
>
> /Lasse
> Kig på min mailadresse før du bruger den

Det er ikke første gang jeg hører det, desværre.
Den er nu sendt til dig på din mail.
Rigtig god fornøjelse.

Mvh
Lars Hansen