hvor meget er der på en palle
Fra : Gert

Dato : 26-05-06 12:40

Halløjsa i gruppen.

jeg står og skal til at lave nyt gulv i hytten, og jem og fix har et godt
tilbud på styrolit plader 1200x500x150.mm
med rabatten hos mit foretrukne byggemarked spare jeg stadig 1200,- kr

men jem og fix levere jo ikke, så vi skal selv hente det, er der nogen der
ved hvor mange plader der på sådan en palle og hvor meget sådan en vejer ??

jeg skal bruge ca 114. plader hvor mange paller er det?

Mvh
Gert

Fra : Kim S

Dato : 26-05-06 12:45

"Gert" <Gert@lynghoy.dkkk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ved hvor mange plader der på sådan en palle og hvor meget sådan en vejer

Med flamingo-plader er det nok ikke vægten som betyder noget, men hvor
meget de fylder. Vægtmæssigt kan du nok ha' 25 bagpå cyklen, men det er
nok svært at køre med

Mvh, Kim

Fra : Gert

Dato : 26-05-06 13:07

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> Med flamingo-plader er det nok ikke vægten som betyder noget, men hvor
> meget de fylder. Vægtmæssigt kan du nok ha' 25 bagpå cyklen, men det er
> nok svært at køre med
>
> Mvh, Kim

jooe vægten er ret vigtig da de jo os skal læsses af når vi kommer hjem

Mvh
Gert

Fra : Stefan

Dato : 26-05-06 12:56

"Gert" <Gert@lynghoy.dkkk> wrote in message
> [...]
> ??
>
> jeg skal bruge ca 114. plader hvor mange paller er det?

Hej

Prøv at se om der kan spares noget ved http://www.jydskisoleringsteknik.dk/
.. Jeg har lige fået 360m2 isolering derfra leveret, og sparede 3000,- ifht.
Stark.

Stef

Fra : Henrik

Dato : 26-05-06 19:52

> jeg skal bruge ca 114. plader hvor mange paller er det?

Det ved jeg dog ikke men det fylder ca. 10,25 m3 :)

VH Henrik

Fra : Max

Dato : 26-05-06 20:40

Hej Gert

> men jem og fix levere jo ikke, så vi skal selv hente det, er der
> nogen der ved hvor mange plader der på sådan en palle og hvor meget
> sådan en vejer ??

Nej, men de låner trailere ud, så mon ikke de ved hvor meget
man kan læsse på dem ?

Mvh Max

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 27-05-06 01:17

On Fri, 26 May 2006 13:39:31 +0200, Gert wrote:

> [...]
> ved hvor mange plader der på sådan en palle og hvor meget sådan en vejer ??

Det vejer ikke mere end to mand med lethed kan løfte den op på
traileren.

> jeg skal bruge ca 114. plader hvor mange paller er det?

De står sikker på engangspaller, som kan være i et utal af størrelser,
så det er svært at sige. De er dog pakket med 8 stk i en pakke, så du
kan jo bare pille dem af pallerne og pakke dem som det nu passer bedst i
traileren. Pallerne kan du så lægge ovenpå for at holde på skidtet
(gerne med lidt snor om også).