Findes det ikke
Fra : Jette

Dato : 25-05-06 09:24

Hej
Vi har lige fået et dejligt bord forærende, det er sådan et, som sikkkert
står i mange kantiner o.l. fra Labofa.
Fordelen er, at det har en god tung solid fod, og derfor vil vi gerne bruge
det på terressen. Det måler 120 i diameter og nu viser det sig, at vi ikke
kan finde en dug (voksdug til havebord) i den størrelse. Vi er nød til at
have voksdug på, da det jo ikke sådan kan flyttes ind om aftenen, og pladen
er af træ, så det skal jo beskyttes mod regn.
Er der nogen som ved, hvor man kan købe en sådan str. havedug.
Hilsen Jette

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-06 10:35

"Jette" <jenyla@FJERNDETTEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og pladen er af træ, så det skal jo beskyttes mod regn.
> Er der nogen som ved, hvor man kan købe en sådan str. havedug.
VH Simonsen

Fra : Max

Dato : 25-05-06 11:21

Hej Jette

> Er der nogen som ved, hvor man kan købe en sådan str. havedug.

Nej, jeg ved ikke hvor du køber den, men vær opmærksom på
at det mindste fugt under sådan en og dit bord bliver jordslået.

Mvh Max

Fra : Rick

Dato : 25-05-06 13:46

"Jette" <jenyla@FJERNDETTEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen som ved, hvor man kan købe en sådan str. havedug.
> Hilsen Jette

Prøv at gå ind på http://www.stofogstil.dk
Klik på linket "Boligtekstiler" og vælg herefter "Voksdug" i pulldown
menuen. De fleste er lidt over 120cm, men det er måske ikke lige det
pæneste, hvis dugen skal hænge ud over bordkanten... Men prøv evt. at ring
til dem eller find andre butikker, der sælger metervarer - det kan være, de
har noget breddere...

- rick -