Spørgsmål til PEX-RØR i forbindelse med br~
Fra : CC

Dato : 20-05-06 16:39

Har netop trukket rør-i-rør til nyt blandingsbatteri i brusekabine men ...

Har købt rød og blå "rør-i-rør" hus hos jem og fix, men har opdaget, at den
røde "rør-i-rør" er beregnet til radiator (indeholder iltbarriere).
Kan jeg anvende den røde "rør-i-rør" til varmt brugsvand eller skal jeg
skiften røret ?

Fra : tb

Dato : 20-05-06 16:46

> [...]
> den røde "rør-i-rør" er beregnet til radiator (indeholder iltbarriere).
> Kan jeg anvende den røde "rør-i-rør" til varmt brugsvand eller skal jeg

NEJ ! Blå og kun blå til brugsvand

Og skal vi være ret krakilske, så må du slet ikke rode med brugsvand
selv....

Fra : CC

Dato : 20-05-06 21:30

"tb" skrev i en meddelelse

> NEJ ! Blå og kun blå til brugsvand
>
> Og skal vi være ret krakilske, så må du slet ikke rode med brugsvand
> selv....

Tak for dit indlæg

Hvis du læser 1. indlæg så står der "trukket". Der står intet om tilsluttet,
men selvfølgelig har du ret

Fra : Petersen_Michael

Dato : 21-05-06 07:10

In news:446f39c7$0$60782$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
tb <skodskod@yahoo.com> Typed:

> Og skal vi være ret krakilske, så må du slet ikke rode med brugsvand
> selv....

Ikke?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen

Fra : CC

Dato : 21-05-06 21:25

Nå - ingen indlæg, så jeg skifter røret.

Men jeg kom til at tænke på tb. Bliver han aldrig vasket, når han skriver
"Og skal vi være ret krakilske, så må du slet ikke rode med brugsvand
selv...."

Undskyld tb - jeg kunne ikke dy mig.

Fra : tb

Dato : 22-05-06 14:36

> Men jeg kom til at tænke på tb. Bliver han aldrig vasket, når han skriver
> "Og skal vi være ret krakilske, så må du slet ikke rode med brugsvand
> selv...."
>
> Undskyld tb - jeg kunne ikke dy mig.

jaja, det er da ok at bide lidt fra sig
Det ER surt at skulle lave det om, men det er også surt at få pakket det
godt ind i væggen og så finde ud af at det ikke dur. Er man gør det selv,
må man også leve med at man nogen gange skal lave noget om (jeg taler af
erfaring . Hellere det, end at sjuske sig igennem...

Fra : CC

Dato : 22-05-06 17:31

"tb" skrev i en meddelelse
> [...]
> må man også leve med at man nogen gange skal lave noget om (jeg taler af
> erfaring . Hellere det, end at sjuske sig igennem...

Så sandt - så sandt