1000 liters palletank til regnvand
Fra : Nielsen

Dato : 16-05-06 11:00

Hej NG

Ved hvor på nettet eller på Vestsjælland man kan købe en 1000 liters ny
eller brugt palletank som skal bruges til regnvand?

Vh Nielsen

Fra : Kim S

Dato : 16-05-06 13:00

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Ved hvor på nettet eller på Vestsjælland man kan købe en 1000 liters ny
> eller brugt palletank som skal bruges til regnvand?

http://www.nyrupplast.dk/

Mvh, Kim

Fra : Kim S

Dato : 16-05-06 13:01

> [...]
>
> Ved hvor på nettet eller på Vestsjælland man kan købe en 1000 liters ny
> eller brugt palletank som skal bruges til regnvand?

Glemte lige: Få den i sort hvis det er muligt. Det reducerer
algevæksten væsentligt

Mvh, Kim

Fra : Ole Axelsen

Dato : 16-05-06 16:34

Prøv www.dba.dk eller www.gulgratis.dk De sælges til priser fra ca 150 kr.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Mark Schiller

Dato : 16-05-06 21:15

Tue, 16 May 2006 11:59:42 +0200, berigede "Nielsen"
<thefuturefreak@hotmail.com> dk.fritid.hus-og-have med:

>Ved hvor på nettet eller på Vestsjælland man kan købe en 1000 liters ny
>eller brugt palletank som skal bruges til regnvand?

Der er et firma i hvidovre som med jævne mellemrum bortgiver slige.
(jeg kan ikke lige huske hvad de hedder, men de arbejder med lin-olie)

/Mark

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-05-06 01:20

Nielsen skrev:

> Ved hvor på nettet eller på Vestsjælland man kan
> købe en 1000 liters ny eller brugt palletank som skal
> bruges til regnvand?

Jeg fik engang en 1200 liter olietank forærende for at
hente den, den brugte jeg til regnvand i et sindrigt system
fra tagrenderne på mit udhus, stablet op på nogle
betonklodser.

Den eksisterende flydemåler til oliestanden kunne også
bruges til vand, og jeg lærte ret hurtigt, ved hjælp af
vejrudsigten, hvornår jeg skulle koble tagrenderne til
afløbet eller til tanken.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk