Husqvarna vs Klippo
Fra : David

Dato : 12-05-06 14:03

Hej NG

Jeg er ude efter en ny græsslåmaskine, da min 10 år gamle (fra brugsen),
sikkert ikke kan klare en sæson til, men ved ikke om det skal være en
husqvarna eller en klippo, den skal koste omkring 4000 og være med bioclip.

Med venlig hilsen
David

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 12-05-06 14:43

Hej

David wrote:
> Jeg er ude efter en ny græsslåmaskine, da min 10 år gamle (fra brugsen),
> sikkert ikke kan klare en sæson til, men ved ikke om det skal være en
> husqvarna eller en klippo, den skal koste omkring 4000 og være med bioclip.

Jeg har en Husqvarna som jeg er meget, meget glad for, men ville til
enhver tid vælge en Klippo hvis jeg havde råd.

Fra : Thomas

Dato : 13-05-06 16:44

Hej David.

Jeg har selv Husqvarna produkter, Rider og motorsav og er godt tilfreds med
dem. Jeg tror dog at en Klippo, der også er svensk, er bedre en Husqvarna'en
når det drejer sig om en alm. plæneklipper. Det virker som om der er endnu
bedre kvalitet. Klippoen er dog dyrere end en Husqvarna mig bekendt, og jeg
er ikke sikker på at den kan fås til 4000,- Men de fleste proff. forhandlere
er dog for det meste til at forhandle med, så mon ikke du kan gøre en
ordentlig handel.
Mht. bioklip fås det til begge mærker, jeg har selv bioklip på min, og det
kan jeg se både fordele og ulemper ved. Er dog generelt tilfreds med det.

God "jagt"

Thomas