farvning af mørkelægnings gardiner eller k~
Fra : Ukendt

Dato : 10-05-06 08:40

Hejsa Alle

Vi har købt 3 mørkeblå mørkelægningsgardiner til vores soveværelse.. STOR
FEJL... øv der bliver varmt derinde om morgenen nu :o/
Kan man farve dem på en eller anden måde, eller kan man købe mørklægnings
stof i meter vare et eller andet sted ??

Mvh
Morten

Fra : Kim S

Dato : 10-05-06 09:18

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan man farve dem på en eller anden måde, eller kan man købe mørklægnings
> stof i meter vare et eller andet sted ??

De fås sølvfarvede på ydersiden (varmereflekterende) og farvede
på indersiden. Er ofte på tilbud rundt omkring...

Mvh, Kim

Fra : nana sørensen

Dato : 10-05-06 17:21

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message
> [...]
> Kan man farve dem på en eller anden måde, eller kan man købe mørklægnings
> stof i meter vare et eller andet sted ??

Jeg købte et i ikea. Det er hvidt og mærklægger GODT. Jeg har så malet det
på indersiden, så det matcher soveværelset. Kostede ingenting.

Fra : Michael Jensen

Dato : 12-05-06 06:15

> Jeg købte et i ikea. Det er hvidt og mærklægger GODT. Jeg har så malet det
> på indersiden, så det matcher soveværelset. Kostede ingenting.

Jeps, har de samme. Super til prisen!

\Michael

Fra : Jørn Vind

Dato : 14-05-06 22:01

Hej:

Jeg er ansat hos Faber A/S - så derfor skal jeg ikke komme med noget råd til
hvad man skal købe.

Jeg kan blot sige, at et mørklægningsgardin normalt er hvidt på den side der
vender ud mod glasset. Ligeledes - hvis man kommer til de sydlige
himmelstrøg, så kan siden udad være pålagt en alu-belægning, for ligesom at
reflektere varmen.

På den indvendige side kan mørklægningsgardinet have hvilken som helst
farve. Vi har selv et i et soveværelse som er meget mørkeblåt indvendigt.
Det er i sig selv med til at "opsuge" lyset.

Mvh

Jørn Vind

Fra : Jørn Vind

Dato : 14-05-06 22:26

Undskyld - her var vist noget der kunne misforståes:

>Vi har selv et i et soveværelse som er meget mørkeblåt indvendigt. Det er i
>sig selv med til at "opsuge" lyset.

.... det er mørklægningsgardinet (rullegardinet) som er mørkeblåt på den
indvendige side.

Mvh

jørn vind

Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.com/pro