Søges: tråd til græstrimmer
Fra : Helle

Dato : 09-05-06 19:05

Hejsa

Jeg har en Black & Decker GL540 græstrimmer som netop er gået tør for tråd.
Var i Jem og Fix i dag og købe nyt tråd men det passer desværre ikke til min
model.
Måske det er en ældre model jeg har.

Er der nogen steder på nettet hvor jeg kan købe dette tråd? i Jem og Fix
havde de kun denne ene slags tråd som så ikke passer til.

Har fundet et par udenlandske sites som sælger den rigtige tråd, men de
sender desværre ikke til Danmark.

Hjælp

Mvh Helle

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 09-05-06 21:13

Helle wrote:
> [...]
>
> Er der nogen steder på nettet hvor jeg kan købe dette tråd? i Jem og
> Fix havde de kun denne ene slags tråd som så ikke passer til.

Prøv at kigge her http://www.lytek.dk/shop/default.asp under trimmere og
snøre.

M.v.h
Niels

Fra : Ivar

Dato : 09-05-06 21:40

Helle skrev:

> men det passer desværre ikke til min model.

Kan du ikke vikle den nye tråd op på den gamle rulle?

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/

Fra : Gamle

Dato : 09-05-06 22:09

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en Black & Decker GL540 græstrimmer som netop er gået tør for
> tråd. Var i Jem og Fix i dag og købe nyt tråd men det passer desværre ikke

Se her hvordan du kan spare 99% på tråd til græstrimmeren.
http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2004/20051005151911.htm

Mvh.
Torben

Fra : BA

Dato : 10-05-06 19:43

Der er netop nu tilbud i Aldi - de ved altid, hvornår vi har brug for
tingene (Nej -har ikke noget professionelt med Aldi at gøre)

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 11-05-06 18:52

Gamle wrote:
> Se her hvordan du kan spare 99% på tråd til græstrimmeren.
> http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2004/20051005151911.htm

Desværre så jeg ikke denne udsendelse.
Er der nogen der kan fortælle lidt mere præcist hvilken slags snor der er
tale om?

M.v.h
Niels

Fra : Gamle

Dato : 13-05-06 13:08

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre så jeg ikke denne udsendelse.
> Er der nogen der kan fortælle lidt mere præcist hvilken slags snor der er
> tale om?

Det fremgår af teksten. Så er det bare at gå i byggemarkedet og spørge efter
en sådan snor. De har garanteret solgt mange efter den udsendelse.

Mvh.
Torben

Fra : VH

Dato : 11-05-06 07:53

> [...]
>
> Mvh Helle
>Har også prøvet med snor, men det duede ikke til min som også er en Black
Jeg købte på et marked en tråd der var 1.65 mm, hvor min normalt bruger 1.50
mm, og det kører fint, og prisen var betydeligt under ca. 20% af
butiksprisen.

Mvh /VH