/ Forside / Interesser / Fritid / Musik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Musik
#NavnPoint
Nordsted1 29914
ans 21076
dova 20615
Klaudi 18463
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
o.v.n. 13226
refi 11088
10  tedd 8824
Endelig!
Fra : GREGERS HANSEN


Dato : 15-06-01 15:51

Titlen på Michael Jackson's nye album kommer til at hedde "Invincible", som
betyder uovervindelig på dansk. Hvad synes I om den titel?

Her er forresten trackslisten til hans kommende album! 4 af sangene bliver
måske skiftet ud af 4 andre!
Desuden vil der blive afholdt 2 kæmpekoncerter i New York 7. september samt
d. 10. September, hvor man vil hylde Michael Jackson's 30 år i
musikbranchen! Der vil komme mange spændende navne, som vil optræde.

Invincible
Unbreakable
Heartbreaker
Break Of Dawn
Heaven Can Wait
Rock My World
Butterflies
2000 Watts
Speechless
Cry
Shout
The Lost Children
Don't Walk Away
Privacy
Threatens

Med venlig hilsen

Gregers







 
 
Andrew (15-06-2001)
Kommentar
Fra : Andrew


Dato : 15-06-01 22:06

Hvilken fantasi!!!!! :-/

> Invincible
> Unbreakable
> Heartbreaker
> Break Of Dawn
> Heaven Can Wait
> Rock My World
> Butterflies
> 2000 Watts
> Speechless
> Cry
> Shout
> The Lost Children
> Don't Walk Away
> Privacy
> Threatens




nikolaj borg (16-06-2001)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 16-06-01 00:49

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:9gdtk1$2peg$1@news.cybercity.dk...
> Hvilken fantasi!!!!! :-/

For en gangs skyld er vi enige.

> > Invincible
> > Unbreakable

Hæ, lad os nu se.

> > Heartbreaker
> > Break Of Dawn

Hmm, fornemmer jeg et eller andet tema? Break

> > Heaven Can Wait

Lyder bekendt.

> > Rock My World

Rock-musik?

> > Butterflies

Ups, stjæler han fra tyvene?

> > 2000 Watts

Det her album skulle vist have været ude sidste år...

> > Speechless
> > Cry
> > Shout

Endnu et tema? Ganske expressionistisk valg af titler. Jeg er spændt på,
hvor expressionistiske, numrene er.

> > The Lost Children
> > Don't Walk Away

hæ-hæ Children, don't walk away. Fnis, Freud var dejlig.

> > Privacy
> > Threatens

Var der nogen, der sagde, at dette album ville blive terapeutisk?

/Nikolaj



Peter G. (16-06-2001)
Kommentar
Fra : Peter G.


Dato : 16-06-01 08:35

X-No-Archive: Yes


"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> wrote in message
news:9ge6qh$rk1$1@news.inet.tele.dk...

< Michael Jackson sangtitler på kommende album>

> > > Privacy
> > > Threatens
>
> Var der nogen, der sagde, at dette album ville blive terapeutisk?

Jeg har hørt/læst at det skulle være et meget lovende album (comeback?). Så
jeg er spændt på hvad han har kogt sammen denne gang. Titler behøves ikke at
sige så meget om sangene.

....Selvom en sang med titlen som "Flight Recorder From Viking 7" må være
sej. Og er det!

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"So You Can Tell Them I'm Coming,
And Hell's Coming With Me"




nikolaj borg (16-06-2001)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 16-06-01 08:58


"Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> wrote in message
news:9gf2cc$o9i$2@news.inet.tele.dk...
> Jeg har hørt/læst at det skulle være et meget lovende album (comeback?).

> jeg er spændt på hvad han har kogt sammen denne gang. Titler behøves ikke
at
> sige så meget om sangene.

Ja, det skal såmænd blive ganske interessant at se, hvad han har fået bikset
sammen denne gang. Jeg har aldrig været den store fan af manden, men man
kommer ikke uden om, at han har lavet nogen af de største (bedst sælgende)
popalbum gennem tiderne. Mht. titler har du helt ret. På mange af mine
yndligsalbums ved jeg ikke, hvad sangene hedder. Som det fremgår af min
posting ovenfor synes jeg, at det er nogle mystiske titler, han har fået
bikset sammen; men det siger jo intet om sangenes kvalitet. Det er min
opfattelse, at Gergen ser frem til det nye album (det er svært at overse),
men jeg kan ikke helt se behovet for at gå op i titlerne. Men det kan Gergen
vel bedre svare mig på?

/Nikolaj



Chris (16-06-2001)
Kommentar
Fra : Chris


Dato : 16-06-01 09:48

On Sat, 16 Jun 2001 09:57:59 +0200, "nikolaj borg"
<nsipkaoml@jborg.dk> wrote:

>Som det fremgår af min
>posting ovenfor synes jeg, at det er nogle mystiske titler, han har fået
>bikset sammen;

Mystiske titler? Det slår da i hvert fald ikke: "Der står et billede
af dig på mit bord" eller "The Center Of My Heart Is A Suburb To The
Brain".



Hyggenygge
Chris Hansen

nikolaj borg (16-06-2001)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 16-06-01 10:05

"Chris" <dsl3353@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:3b2b1cf3.6094371@news.cybercity.dk...

> Mystiske titler? Det slår da i hvert fald ikke: "Der står et billede
> af dig på mit bord" eller "The Center Of My Heart Is A Suburb To The
> Brain".

Tjah, spørgsmålet er vel, om der overhovedet er noget, der hedder en mystisk
titel, undtagen selvfølgelig når "post-rock" bands giver sig til at kalde
deres numre sådan noget som:

Produced by ...., mixed at.., thanks to...

Osv.

Men jeg synes lige godt, at der er nogle meget bombastiske titler imellem,
så som invincible, unbreakable, Cry og Shout. Måske er det bare mig, der
ikke bruger tid nok på at tjekke sang-titler, men de virker mystiske på mig


/Nikolaj



Jonas L. Jensen (18-06-2001)
Kommentar
Fra : Jonas L. Jensen


Dato : 18-06-01 12:59


Chris <dsl3353@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:3b2b1cf3.6094371@news.cybercity.dk...
: On Sat, 16 Jun 2001 09:57:59 +0200, "nikolaj borg"
: <nsipkaoml@jborg.dk> wrote:
:
: >Som det fremgår af min
: >posting ovenfor synes jeg, at det er nogle mystiske titler, han har fået
: >bikset sammen;
:
: Mystiske titler? Det slår da i hvert fald ikke: "Der står et billede
: af dig på mit bord" eller "The Center Of My Heart Is A Suburb To The
: Brain".
:
:
:
: Hyggenygge
: Chris Hansen

De slår i hvert fald heller ikke "Hr. Peder kasted runer over spange"...

- Jonas



Gergen (16-06-2001)
Kommentar
Fra : Gergen


Dato : 16-06-01 09:46

nikolaj borg <nsipkaoml@jborg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gf3fo$cb2$1@news.inet.tele.dk...

> Ja, det skal såmænd blive ganske interessant at se, hvad han har fået
bikset
> sammen denne gang. Jeg har aldrig været den store fan af manden, men man
> kommer ikke uden om, at han har lavet nogen af de største (bedst sælgende)
> popalbum gennem tiderne. Mht. titler har du helt ret. På mange af mine
> yndligsalbums ved jeg ikke, hvad sangene hedder. Som det fremgår af min
> posting ovenfor synes jeg, at det er nogle mystiske titler, han har fået
> bikset sammen; men det siger jo intet om sangenes kvalitet. Det er min
> opfattelse, at Gergen ser frem til det nye album (det er svært at overse),
> men jeg kan ikke helt se behovet for at gå op i titlerne. Men det kan
Gergen
> vel bedre svare mig på?

Hvorfor skal jeg blandes ind i det?

vh Christian aka Gergen



nikolaj borg (16-06-2001)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 16-06-01 09:58


"Gergen" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
news:9gf6ls$7ei$1@news.inet.tele.dk...

> Hvorfor skal jeg blandes ind i det?
>
> vh Christian aka Gergen

Undskyld, jeg har ikke fået briller på

Jeg byttede rundt på Gergen og Gregers. Undskyld.



GREGERS HANSEN (17-06-2001)
Kommentar
Fra : GREGERS HANSEN


Dato : 17-06-01 15:47

Det var ikke for at man skulle gå op sangtitlerne. Jeg synes bare at det
kunne være relevant at fortælle om hans kommende udspil, som helt sikkert
vil blive noget ganske godt! Jeg er sikker på at hans album vil sparke r..!
Det kunne være fedt hvis visse mennesker i denne nyhedsgruppe ligefrem
begyndte at anerkende Michael Jackson for et musikalsk geni!

Hilsen

Gregers
"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> wrote in message
news:9gf3fo$cb2$1@news.inet.tele.dk...
>
> "Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> wrote in message
> news:9gf2cc$o9i$2@news.inet.tele.dk...
> > Jeg har hørt/læst at det skulle være et meget lovende album (comeback?).
> Så
> > jeg er spændt på hvad han har kogt sammen denne gang. Titler behøves
ikke
> at
> > sige så meget om sangene.
>
> Ja, det skal såmænd blive ganske interessant at se, hvad han har fået
bikset
> sammen denne gang. Jeg har aldrig været den store fan af manden, men man
> kommer ikke uden om, at han har lavet nogen af de største (bedst sælgende)
> popalbum gennem tiderne. Mht. titler har du helt ret. På mange af mine
> yndligsalbums ved jeg ikke, hvad sangene hedder. Som det fremgår af min
> posting ovenfor synes jeg, at det er nogle mystiske titler, han har fået
> bikset sammen; men det siger jo intet om sangenes kvalitet. Det er min
> opfattelse, at Gergen ser frem til det nye album (det er svært at overse),
> men jeg kan ikke helt se behovet for at gå op i titlerne. Men det kan
Gergen
> vel bedre svare mig på?
>
> /Nikolaj
>
>





nikolaj borg (17-06-2001)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 17-06-01 16:02

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofa.dk> wrote in message
news:3b2cc3b1$0$262$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Det var ikke for at man skulle gå op sangtitlerne. Jeg synes bare at det
> kunne være relevant at fortælle om hans kommende udspil, som helt sikkert
> vil blive noget ganske godt!

Ja. Der har været megen snak om det kommende album, og det har været udskudt
mange gange. Jeg ved ikke, om det, at det er blevet udskudt er et udtryk
for, at det er godt eller dårligt. Men du har da ret i, at det, at der er
blevet offentligtgjort titler antyder, at han er tættere på at være færdig.

> Jeg er sikker på at hans album vil sparke r..!

Det er jeg nu ikke, men jeg regner da med at skulle høre det.

> Det kunne være fedt hvis visse mennesker i denne nyhedsgruppe ligefrem
> begyndte at anerkende Michael Jackson for et musikalsk geni!

Denne debat har jeg ikke lyst til at starte igen. Jeg vil love dig, at jeg
lytter til hans nye plader, men du skal nok ikke gøre dig for store
forhåbninger mht. mig

/Nikolaj



Peter Brandt Nielsen (17-06-2001)
Kommentar
Fra : Peter Brandt Nielsen


Dato : 17-06-01 22:45

"nikolaj borg"
> Ja. Der har været megen snak om det kommende album, og det har været udskudt
> mange gange. Jeg ved ikke, om det, at det er blevet udskudt er et udtryk
> for, at det er godt eller dårligt.

Jeg tror, det er udtryk for god markedsføring. Tænk på, hvor meget omtale
pladen får i blade, på hjemmesider og... i nyhedsgrupper. Bare fordi der
måske er en dato eller en titel, eller fordi Whitney eller Mariah eller nogen
måske har indspillet en duet til pladen.


--
Peter Brandt Nielsen
Integrity. Knowledge. Courage.
http://brandtnielsen.adr.dk


Simon K.N (17-06-2001)
Kommentar
Fra : Simon K.N


Dato : 17-06-01 18:45


"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofa.dk> skrev i en meddelelse
news:3b2cc3b1$0$262$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Det var ikke for at man skulle gå op sangtitlerne. Jeg synes bare at det
> kunne være relevant at fortælle om hans kommende udspil, som helt sikkert
> vil blive noget ganske godt! Jeg er sikker på at hans album vil sparke
r..!
> Det kunne være fedt hvis visse mennesker i denne nyhedsgruppe ligefrem
> begyndte at anerkende Michael Jackson for et musikalsk geni!

Det er vi mange der er 100% enige med dig i. Manden ER et geni. That's it...

- Simon



Peter Brandt Nielsen (17-06-2001)
Kommentar
Fra : Peter Brandt Nielsen


Dato : 17-06-01 22:49

"Simon K.N"
> > Det kunne være fedt hvis visse mennesker i denne nyhedsgruppe ligefrem
> > begyndte at anerkende Michael Jackson for et musikalsk geni!
>
> Det er vi mange der er 100% enige med dig i. Manden ER et geni. That's it...

Jeg underskriver også. Jeg vil kalde mig fan uden illusioner. Dvs. uden
nogen større trang til at udnævne ham til det største geni, kloden har set.


--
Peter Brandt Nielsen
Integrity. Knowledge. Courage.
http://brandtnielsen.adr.dk


Peter G. (17-06-2001)
Kommentar
Fra : Peter G.


Dato : 17-06-01 23:19

X-No-Archive: Yes




"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofa.dk> wrote in message
news:3b2cc3b1$0$262$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Det var ikke for at man skulle gå op sangtitlerne. Jeg synes bare at det
> kunne være relevant at fortælle om hans kommende udspil, som helt sikkert
> vil blive noget ganske godt! Jeg er sikker på at hans album vil sparke
r..!
> Det kunne være fedt hvis visse mennesker i denne nyhedsgruppe ligefrem
> begyndte at anerkende Michael Jackson for et musikalsk geni!
>
> Hilsen

Det er han da også, men jæ' ka' bedre li' det andet geni Prince (fra 80'erne
og noget af 90'erne )

[..Og sådan er der så meget]

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Barely Living, But I'm Living Large"



Andrew (16-06-2001)
Kommentar
Fra : Andrew


Dato : 16-06-01 15:19


> X-No-Archive: Yes

For os ganske alm. mennesker, hvad betyder det der?????????



Søren Thuesen (16-06-2001)
Kommentar
Fra : Søren Thuesen


Dato : 16-06-01 16:03

Andrew wrote:
>
> > X-No-Archive: Yes
>
> For os ganske alm. mennesker, hvad betyder det der?????????

At det ikke bliver arkiveret på nettet.

--
Søren

Peter G. (16-06-2001)
Kommentar
Fra : Peter G.


Dato : 16-06-01 16:13

X-No-Archive: Yes


"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:9gfq5p$qq9$1@news.cybercity.dk...
>
> > X-No-Archive: Yes
>
> For os ganske alm. mennesker, hvad betyder det der?????????

Det er min internet-Google-paranoia-sølvfoliehat

Egentlig er det mig, der er for doven til at finde ud af hvilken OE-header
jeg skal putte det i, så det kommer til at stå øverst i beskeden i stedet
for at være skjult i en header. Bare ignorér det.

Det er der, for at undgå et indlægget bliver arkiveret på Google's
(Remarque's o. l.) arkiv over usenet-indlæg. Der er ikke noget værre end når
folk kan skyde en i sænk ved at henvise til til tidligere indlæg arkiveret
på Google, som man har skrevet i sit ungdommelige overmod og vildfarelse

(For at gøre det musisk relevant)
Spiller nu: Sandana - Shadows

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Temptation Comes Not From Hell,
But From Above"





Limén (18-06-2001)
Kommentar
Fra : Limén


Dato : 18-06-01 02:01

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<9gfq5p$qq9$1@news.cybercity.dk>...
> > X-No-Archive: Yes
>
> For os ganske alm. mennesker, hvad betyder det der?????????

Måske skulle du finde en Newsgroup-faq så meget du spørger om begreberne.

VH MIKKEL

Peter Brandt Nielsen (16-06-2001)
Kommentar
Fra : Peter Brandt Nielsen


Dato : 16-06-01 10:19

"GREGERS HANSEN"
> Titlen på Michael Jackson's nye album kommer til at hedde "Invincible", som
> betyder uovervindelig på dansk. Hvad synes I om den titel?

Jeg synes, det hele lyder glimrende. Men jeg vil jo nok vælge at
vente til albummet kommer med at sige, om musikken også gør
det! Nå, men jeg glædede mig da også enormt, da ovenstående
info blev sagt i FunkShowet på P3 - især da der vist tidligere har
været endnu senere udgivelsesdatoer fremme.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408601
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste