Polycarbonat vindue - hvor købes det?
Fra : Nielsen

Dato : 30-04-06 19:17

Hej NG.

Hvor på sjælland eller hvor på nettet kan jeg købe polycarbonat vindue efter
mål?

Vh Nielsen

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 30-04-06 19:46

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:dbc33$4454ff1c$5293ed2b$11817@news.arrownet.dk...
> Hej NG.
>
> Hvor på sjælland eller hvor på nettet kan jeg købe polycarbonat vindue efter mål?

Findes det ? Du merner ikke ttilfældigvis en rude i stedet for ?

Fra : Nielsen

Dato : 01-05-06 05:25

"Hans M. Pedersen" <hmp45@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Findes det ? Du merner ikke ttilfældigvis en rude i stedet for ?

Jo, du har helt ret. Mener rude!
Vh Nielsen

Fra : Calle.

Dato : 01-05-06 08:15

Nielsen wrote:
> "Hans M. Pedersen" <hmp45@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jo, du har helt ret. Mener rude!
> Vh Nielsen

ethvert byggemarked har pladene, så er det bare at skære dem til med en
stiksav

--
*** Calle ***

Fra : Kent Hald

Dato : 30-04-06 20:34

> [...]
> Hej NG.
>
> Hvor på sjælland eller hvor på nettet kan jeg købe polycarbonat vindue

Prøv Bauhaus eller den lokale trælast handel , Byggemarked.

MVH

KH