stenmel til cement
Fra : Keith Held

Dato : 29-04-06 23:41

Kan man bruge stenmel 0-3 mm i cement istedet for grus? og er der da
nogen specielt jeg skal være opmærksom på?

Keith

Fra : Aksel

Dato : 30-04-06 11:12

"Keith Held" <keith@victor.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man bruge stenmel 0-3 mm i cement istedet for grus? og er der da
> nogen specielt jeg skal være opmærksom på?
>
> Keith

Det er der ingen problemer i, men det må ikke være knust marmor eller anden
kalksten, knust granit er væsentlig bedre end almindeligt grus da der ikke
er kalk og flint i det.

Hilsen Aksel

Fra : Max

Dato : 30-04-06 11:50

Hej

> anden kalksten, knust granit er væsentlig bedre end almindeligt grus
> da der ikke er kalk og flint i det.

Det må også være dejligt skarpt.

Mvh Max