Kæmpe glansbilleder
Fra : Lene

Dato : 26-04-06 14:47

Hej allesammen!

Jeg kunne så godt tænke mig at vide hvor man kan få fat i nogle meget store
glansbilleder.
I mit gamle hus var der badekar, og på væggen som man sad og kiggede på var
der et stort smukt glansbillede af en buket blomster i en kurv. I dejlige
farver og gammel stil.
Kan I hjælpe mig?
MVH Lene

Fra : LarsJ

Dato : 27-04-06 20:14

Lene skrev:
> [...]
> der et stort smukt glansbillede af en buket blomster i en kurv. I dejlige

Måske ikke ligefrem glansbilleder, men Ikea har nogle flotte
vægdekorationer (Slätthult), som er lette at montere på fliser og glatte
overflader.

Alternativt kan du bede en skiltemager om at trykke en selvvalgt
blomsterdekoration el. lign på et stykke gennemsigtigt vinyl i en
størrelse, der måtte passe dig - det bliver dog næppe helt billigt.

Lars