Container til haveaffald
Fra : Peter Jensen

Dato : 26-04-06 11:13

Hej,

Jeg bor i Søborg, København. Jeg skal bruge en container nogle dage til
haveaffald. Nogle som kender en lille vognmand som kan levere dette, evt. et
enkeltmands firma? Jeg har fået en pris på 1400+moms som dækker transport af
containter frem og tilbage + bortskaffelse af affald. Er det en rimelig
pris?

Fra : Heidi

Dato : 26-04-06 16:32

Peter Jensen wrote:
> [...]
> dette, evt. et enkeltmands firma? Jeg har fået en pris på 1400+moms
> som dækker transport af containter frem og tilbage + bortskaffelse af

Om prisen er rimelig kommer nok an på hvor meget affald du skal af med.
Vi havde fornylig en stående i 9 dage, tror jeg det var - vi gav 225 for
levering, 280 for afhentning, 10 kr. i leje pr. dag, og 85 kr. pr. ton
affald (alle priser ekskl. moms).
I alt for 2,3 ton affald - 790,50 ekskl. moms.
Det er så i Jylland, så jeg ved ikke om det har indflydelse på prisen.

--
Heidi

Fra : Thomas

Dato : 26-04-06 19:47

Nordsjælland Autohjælp 45 76 88 39 kan for det meste komme med en
yderst konkurence dygtig pris og de er også i høj grad til at tale
med hvis du har specielle ønsker.

Thomas

Fra : Jeppe N. Madsen

Dato : 26-04-06 20:58

Den Wed, 26 Apr 2006 skrev Peter Jensen:

> [...]
> dette, evt. et enkeltmands firma? Jeg har fået en pris på 1400+moms
> som dækker transport af containter frem og tilbage + bortskaffelse

Nu ved jeg ikke lige hvem der henter affald i Søborg, men hvis det er
R98 kan du gratis få en container til haveaffald.

mvh
Jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-06 06:58

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg bor i Søborg, København. Jeg skal bruge en container nogle dage til
> haveaffald.

Nu ved jeg ikke om *skal* bruge en container.
Der er jo ikke langt fra Søborg til genbrugen ved ring 3, hvor du kan komme
af med alt det haveaffald du kan fremskaffe.

--

Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen