tilbygnign/vinkel pris?
Fra : Mus

Dato : 26-04-06 05:06

Jeg ønsker at få en muret vinkel på vores parcel hus.

Er det nogen der har bare lidt en ide om hvad sådan noget kan stå i. Vi skal
ikke selv lave noget, andet end småting indenfor.

LN

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 26-04-06 06:51

> Jeg ønsker at få en muret vinkel på vores parcel hus.
>
> Er det nogen der har bare lidt en ide om hvad sådan noget kan stå i. Vi
> skal
> ikke selv lave noget, andet end småting indenfor.

Tjaa alt efter størrelse fra 50.000 til et par millioner. Du er nok nød til
at specificere lidt!

Stef

Fra : tb

Dato : 26-04-06 07:57

> Tjaa alt efter størrelse fra 50.000 til et par millioner. Du er nok nød
> til at specificere lidt!

50.000? DET bliver godt nok en lille vinkel

Fra : Mus

Dato : 26-04-06 15:56

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> Tjaa alt efter størrelse fra 50.000 til et par millioner. Du er nok nød
til
> at specificere lidt!
>
> Stef

Det skal ikke være noget særligt bare en vinkel på 20-30 kvm. Ganske
almindeligt. Så helt afgjort ikke til et par millioner. Nok mere i den anden
ende. Men ok 50 000 kr kan man da vist knapt få en udestue for, kan man? Det
er et 70'er hus med eternit.

LN

Fra : Bo Hellum

Dato : 26-04-06 07:58

"Mus" <Bastian@sol.dk> wrote in message
> [...]
> skal
> ikke selv lave noget, andet end småting indenfor.

Vi fik lavet en tilbygning på vores parcelhus sidste år. Muret op, med loft
til kip. Det kostede 330.000,- for 28 m2, og jeg lavede intet selv.

Bo

Fra : Ole Jensen

Dato : 26-04-06 21:34

Mus <Bastian@sol.dk> wrote:

> Jeg ønsker at få en muret vinkel på vores parcel hus.
>
> Er det nogen der har bare lidt en ide om hvad sådan noget kan stå i. Vi skal
> ikke selv lave noget, andet end småting indenfor.
>
> LN

Jeg synes det folk siger mest, er at prisen ligger på ca. 10.000 kr. pr.
kvadratmeter, så længe der ikke skal installeres badeværelse/køkken i
tilbygningen.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : TT

Dato : 28-04-06 12:07

"Ole Jensen" <newsplus@website.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mvh
> Ole-J
> Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Det er vist længe siden man kunne bygge for 10.000 pr. m2 - regn hellere med
det dobbelte, da priserne er eksploderet, og forventes at stige med det nye
reglement.

-TT

Fra : marlene

Dato : 07-05-06 20:12