bedafgrænsning af små bede
Fra : jones_net

Dato : 24-04-06 13:33

Hejsa

Nu har jeg så fået plantet 4 frugttræer i græsplænen. Der er lavet en god
stor cirkel rundt om stammen på ca. 70 cm. i cirklen er gæsset fjernet og
der er lagt ca. 5 cm træflis.
Nu kender jeg godt græssets tendens til at være hvor det ikke skal være, og
jeg ved også godt, at jeg ikke få fjernet græsset i træflisen, før det er
for sent.
Så derfor leder jeg efter en let gør det selv metode a'la de plastkanter man
kan få her: http://www.havenet.dk/?menupunkt=butikken&pkt=7&grp=39

Det skal være noget, som kan slåes ned i højde med plænen, så jeg ikke skal
ud med kanttrimmeren hele tiden.

/J

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-04-06 20:23

> [...]
> og jeg ved også godt, at jeg ikke få fjernet græsset i træflisen, før det

Hos os er det gået 2 år før græsset så småt er begyndt at indvadere cirklen,
men det betyder intet for nu er træet i god gænge. Hvis jeg får tid, så
kanter jeg nok i år, men ellers får det lov til at være og bliver blot
efterflydt med flis. Ingen grund til at lave et helt projekt ud af det.

Mvh Maria