Køkkenfirma i stil med Dansk Køkkenhåndvær~
Fra : Jacob

Dato : 23-04-06 17:15

Kender i til andre firmaer der laver køkkener i stil med Dansk
Køkkenhåndværk og Køkkensnedkeren i nogenlunde samme kvalitet og
prisklasse?

Mvh Jacob

Fra : Karsten

Dato : 23-04-06 20:06

Sønderborg køkkenet er super kvalitet

http://www.ski-as.com

Har selv købt køkken og et par badeværelser der.

hilsen
Karsten

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 24-04-06 13:35

Jacob wrote:
> Kender i til andre firmaer der laver køkkener i stil med Dansk
> Køkkenhåndværk og Køkkensnedkeren i nogenlunde samme kvalitet og
> prisklasse?

Noble House, Trommesalen 4, 1614 København V, tel 88 16 22 62

Dyrt men lækkert.

Vi "nøjedes" med et Svane køkken

Ebbe

Fra : Prikke

Dato : 26-04-06 22:13

[...]

Vi murede for ca 3 år siden et køkken og ville have låger ligesom Dansk
Køkkenhåndværk, men syntes de var lidt dyre. Vi fik derfor lavet lågerne hos
en tømre, der kun lavede sådan nogle køkner, i Ilbro (lígger ved Hjørring,
så vidt jeg husker!) Jeg tror jeg kan skaffe nummeret, hvis det har
interesse. Efter min mening god kvalitet og til en absolut fornuftig pris.

Mvh Rikke

Fra : Henrik Sønderholm

Dato : 04-05-06 11:47

> [...]
>Kender i til andre firmaer der laver køkkener i
stil med Dansk
>Køkkenhåndværk og Køkkensnedkeren i nogenlunde

Synes selv at der lighedspunkter imellem
køkkensnedkeren og moduliakøkkener (Tvis). Det
prismæssige aspekt ikke vurderet.

Mvh Henrik