Mosfjerner til fliser
Fra : Michael Jensen

Dato : 23-04-06 10:16

Hej

Er der nogen der kender til et godt middel til at fjerne mos på fliser?

Og hvor kan det evt. købes?

MVH

Michael

Fra : Preben Andersen

Dato : 23-04-06 12:57

"Michael Jensen" <ugyldig@ugyldig.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kender til et godt middel til at fjerne mos på
> fliser?

Vask dem med brun sæbe eller brug en højtryksspuler.

mvh
Preben

Fra : O. Hansen

Dato : 26-04-06 07:10

"Michael Jensen" <ugyldig@ugyldig.com> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der kender til et godt middel til at fjerne mos på fliser?
>
> Og hvor kan det evt. købes?
>
> MVH
>
> Michael

Jeg har lige sprøjtet mine fliser, som var meget grimme. Midlet hed - såvidt
jeg husker - Algefjerner, og jeg købte det hos Plantorama i Odense. Mine
fliser er de flotteste i Odense lige nu.

vh Ove Hansen

Fra : Michael Jensen

Dato : 26-04-06 18:30

"O. Hansen" <ohansen@fire.dk> wrote in message

> [...]
> jeg husker - Algefjerner, og jeg købte det hos Plantorama i Odense. Mine
> fliser er de flotteste i Odense lige nu.

Tak for tippet, det vil jeg prøve!

\Michael