Glasplade til bag komfur og bag ved vask
Fra : Sus@nne

Dato : 22-04-06 16:02

Hej

Er der nogen her i gruppen der kan være behjælpelig med hvor man kan få
lavet plader af glas til ovennævnte formål uden det koster " fronten af en
jetjager " ?
De skal selvfølgelig være med slebne kanter...

På forhånd tak for hjælpen

hilsen

Susanne

Fra : Max

Dato : 22-04-06 16:06

Hej Susanne

> De skal selvfølgelig være med slebne kanter...

Måske du skulle fortælle lidt om hvor i landet du
kunne tænke dig at finde den glarmester.

Mvh Max

Fra : Det bette egern

Dato : 22-04-06 16:20

"Sus@nne" <jensenssnabelatdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jetjager " ?
> De skal selvfølgelig være med slebne kanter...

Vi fik for et par år siden lavet 2 glasplader til samme formål - jeg mener
at vi gav max. 300 hos en glarmester fint slebne osv.

mvh MP

Fra : Sus@nne

Dato : 22-04-06 16:30

Undskyld.. det glemte jeg lige i farten.. skal bruges på østfyn og jeg bor i
Sønderjylland... Så begge steder er velkomne..

hilsen
Susanne

Fra : Sus@nne

Dato : 22-04-06 16:31

Fra : Per H

Dato : 22-04-06 17:09

On Sat, 22 Apr 2006 17:02:02 +0200, "Sus@nne"
<jensenssnabelatdcadsl.dk> skrev:

>Hej

selvhej

hvordan har du tænkt dig at fastgøtre den, så der ikke kommer mados
ind bagi?

Vh Per

Fra : Det bette egern

Dato : 22-04-06 19:15

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> selvhej
>
> hvordan har du tænkt dig at fastgøtre den, så der ikke kommer mados
> ind bagi?
>
> Vh Per

Vores sidder fast med sådan nogle "dimser" i hvert hjørne, som blot skal
drejes for at få pladen ud - men det sker nu ikke ofte, da der ikke sætter
sig noget bag pladen.

mvh MP

Fra : Sus@nne

Dato : 22-04-06 21:00

Hej Igen

Det var også meningen vi ville montere den med de der "dimser".. noget
lignende dem man brugte før hen til spejle, bare mindre... Vi skal bruge
pladerne i vores sommerhus...
Til det bette egern.. Hvor i landet fik du dine fremstillet ?

hilsen
Susanne

Fra : Det bette egern

Dato : 23-04-06 08:59

> [...]
> pladerne i vores sommerhus...
> Til det bette egern.. Hvor i landet fik du dine fremstillet ?

I Skive.