Hvad koster en kvist ??? HURTIG HJÆLP ØNSK~
Fra : Det bette egern

Dato : 20-04-06 20:53

ja det kommer selvfølgelig an på mange ting..... men bare sådan et slag på
tasken ????

Pft
MP

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 20-04-06 21:00

"Det bette egern" <noone@nowhere.com> skrev
> ja det kommer selvfølgelig an på mange ting..... men bare sådan et slag på
> tasken ????

Hvis 'det bette egern' mangler noget at gnave i, kan kviste fås gratis mange
steder.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Det bette egern

Dato : 20-04-06 21:04

> "Det bette egern" <noone@nowhere.com> skrev
>
> Hvis 'det bette egern' mangler noget at gnave i, kan kviste fås gratis
> mange
> steder.

Go´ ide
men egernet mente altså sådan en kvist på taget .....

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 20-04-06 21:00

> ja det kommer selvfølgelig an på mange ting..... men bare sådan et slag på
> tasken ????

40.000 kr.

Mvh Maria

Fra : Johnt

Dato : 20-04-06 23:04

> 40.000 kr.

Lyder meget rigtigt. Har lige fået et overslag på kr. 80.000 for 2 stk.
kviste, inkl. alt. Bredde cirka 140 cm.

Hilsen
Johnt

Fra : Anders Lund \(8900\)

Dato : 22-04-06 10:56

> 40.000 kr.
>
> Mvh Maria

Det lyder noget dyrt!!!
Der går vel ca. 10.000 kr. på den i materialer inkl. vindue og moms, og ca.
10.000 kr. til arbejdsløn for en svend og en lærling ligeledes inkl moms....
Hvis den eks.vis skal beklædes med zink, bliver det dyrere....vel ca. 3000
kr......
Så skal der rejses lidt stillads....her kan det selvfølgeligt blive rigtigt
dyrt, hvis arbejdsstedet befinder sig i 5 sals højde...! Men normalt klarer
man det med lidt murerstillads eller en byggelift......ikke særlig
omkostningsfuldt!
Så et sted mellem 20.000 og 25.0000 kr.inkl. moms...
Mvh
Anders Lund

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-04-06 18:38

> Det lyder noget dyrt!!!

Nordjyde, ikke?

> [...]
> særlig omkostningsfuldt!
> Så et sted mellem 20.000 og 25.0000 kr.inkl. moms...

Ikke i resten af landet.

Mvh Maria

Fra : Anders Lund \(8900\)

Dato : 23-04-06 10:21

> Nordjyde, ikke?

> Ikke i resten af landet.
>
> Mvh Maria

Ha ha.....Østjylland!
Mvh
Anders Lund

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 20-04-06 22:16

"Det bette egern" <noone@nowhere.com> skrev i en meddelelse news:4447e68b$0$38716$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> ja det kommer selvfølgelig an på mange ting..... men bare sådan et slag på tasken ????

Har du overhovedet gjort noget for at finde ud af noget selv ?

Hvis du skriver "kvist" og "jeg føler mig heldig" på Google.dk
kommer du på denne side :

http://www.tagkviste.dk/default.asp?id=99

Jeg ved godt det måske ikke er de billigste, men dit spøgsmål er
jo også mildest talt umuligt at besvare så du kan bruge det til noget.

Fra : Henk

Dato : 21-04-06 09:12

Det bette egern wrote:
> ja det kommer selvfølgelig an på mange ting..... men bare sådan et
> slag på tasken ????
>
> Pft
> MP

25.000.- monteret jf. det seneste nummer af IDÉ-Nyt.
Man skal dog selv sørge for stillads.

Mvh.
Henk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 21-04-06 19:56

> 25.000.- monteret jf. det seneste nummer af IDÉ-Nyt.
> Man skal dog selv sørge for stillads.

+ moms og så er det en standardkvist. Det er ikke alle huse, der lige kan
sætte sådan en på uden ekstra arbejder.

Mvh Maria