Kæde/Svær til Jonsered SP49 ?
Fra : Jorn

Dato : 20-04-06 11:21

Hej gruppe
Jeg har arvet en ældre Jonsered SP49 sav fra 1979, der var ingen kompression
tilbage i den, og har derfor fået dette ordnet, dog glemte jeg at få at
vide, hvilket kæde og svær der hørte til den. Jeg har googlet mig frem til
at den blev fremstillet fra 76-82 og kunne køre med sværlængder fra 12-18
tommer, og den en nu monteret med et Oregon-svær, men jeg er på herrensmark
med hvad jeg kan sætte på denne gamle "Red".... håber en kan hjælpe mig med
numre/links eller andet.
Vi har i forvejen en nyer (4år) Jonsered....mit extra spørgsmål er derfor,
er det samme drivhjul der trækker kæderne ?
Jørn

Fra : Big runner

Dato : 22-04-06 22:18

Prøv at kontakte Maegaard, han kan med sikkerhed hjælpe dig, og der kan du
købe både kæde og sværd til rigtig fornuftige priser. www.maegaard.com

Mvh
BR