Købeguide gør-det-selv ?
Fra : Ukendt

Dato : 16-04-06 22:37

Hejsa Alle

Findes der en gør det selv guide til huskøb, hvad gør man hvornår og hvor
henvender man sig, og får tingene tinglyst osv, vil gerne gøre så meget som
muligt selv, og ikke bare sætte en advokat til det..

Findes der nogle sider hvor folk har skrevet om deres erfaringer ?

Vil jo gerne gøre det hele selv..

Mvh
Morten

Fra : MK

Dato : 16-04-06 22:47

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der en gør det selv guide til huskøb, hvad gør man hvornår og hvor
> henvender man sig, og får tingene tinglyst osv, vil gerne gøre så meget
> som muligt selv, og ikke bare sætte en advokat til det..

På robinhus.dk er der en hel masse under "Købe bolig..."

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 13:10

> På robinhus.dk er der en hel masse under "Købe bolig..."

Tak den har jeg allerede været på

Fandt bare en god side på et tidspunkt, men nu kan jeg ikke finde den...

Mvh
Morten

Fra : Thomas

Dato : 17-04-06 09:17

Der findes ihvertfald en masse historier om hvordan folk har brændt
fingrene fordi de skulle gøre det selv. Naturligvis kan man gøre det
selv men udgiften til en advokat er så lille i forhold til det samlede
handelsbeløb at det ikke var her jeg ville spare.

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 13:10

Jeg spurgte ikke om jeres mening, den er for mig ret ligegyldig, jeg spurgte
til link med god info..

Mvh
Morten

Fra : preben nielsen

Dato : 17-04-06 16:11

> Jeg spurgte ikke om jeres mening, den er for mig ret ligegyldig,
> jeg spurgte til link med god info..

Klaphat.

Må du have det fornøjeligt derude. Jeg har flere gode links... men
du må gøre det selv....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 16:49

> Klaphat.
>
> Må du have det fornøjeligt derude. Jeg har flere gode links... men du må
> gøre det selv....

Hvorfor er jeg ligepludselig en klaphat? Folk begynder at ævle op om alt
muligt, og det eneste jeg spurgte om var gode links... tak spids er det
sidste dag i din ferie ??

Mvh
Morten

Fra : Gainsbourg

Dato : 19-04-06 12:07

> Jeg spurgte ikke om jeres mening, den er for mig ret ligegyldig, jeg
> spurgte til link med god info..

Du kan ikke finde ud af hvordan man bruger google, men vil gerne have, at vi
bruger vores tid på at hjælpe dig, så du kan klare dit huskøb selv? Og når
velmenende folk prøver at redde dig fra dig selv med et godt råd, så
tillader du dig at være uforskammet?!!

Ved du hvad, Hr. IQ <80, den tone kan du godt droppe her i gruppen, så smut
du bare tilbage til socialgruppe 5 og find dit link selv.

I øvrigt synes jeg at det er en super god ide, at gøre alt selv. Drop også
gerne tilstandsrapporten - det er bare at ødsle unødvendige penge. Så tror
jeg, at du får det huskøb du fortjener.

/Gainsbourg

Fra : kb

Dato : 17-04-06 12:21

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message
> [...]
som
> muligt selv, og ikke bare sætte en advokat til det..

ja der findes mange sider med masser af information.
du burde nok selv være istand til at google svar på de fleste spørgsmål.
da du jo har selvtillid nok til at undervurdere en advokats hjælp i en
hushandel.

> Findes der nogle sider hvor folk har skrevet om deres erfaringer ?

sikkert mest om dårlige erfaringer.

> Vil jo gerne gøre det hele selv..

hvorfor så søge råd her?

> Mvh
> Morten

jeg må tilslutte mig at et advokatkontor kan give god og tidsvarende
vejledning
under ansvar. husk du som regel er oppe mod en sælger og hans proff.
mægler.
alle ejendomsmæglere har helt sikkert gratis materiale om huskøb a-z.
mvh. kb

Fra : kb

Dato : 17-04-06 16:37

> Jeg spurgte ikke om jeres mening, den er for mig ret ligegyldig, jeg
spurgte
> til link med god info..
>
> Mvh
> Morten

hr ret ligegyldig kan da selv søge på google er budskabet. igen.
sikke en tone. tsk tsk du må ha en dårlig dag.
flabethed belønnes ikke her. her får du min mening når det passer mig.
og du må som alle her finde dig i at blive kommenteret ud fra dit indlæg.
måske dit indlæg bar præg af middelmådighed hvorfor bl.a. jeg
advarede dig mod din ide.
forklarminrøv vil mene at blot du søgte på ordet "boligkøb" samt
andre ord desangående i google så ville du finde hvad du efterlyste.

mvh kb

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 16:51

> [...]
> forklarminrøv vil mene at blot du søgte på ordet "boligkøb" samt
> andre ord desangående i google så ville du finde hvad du efterlyste.

Hvordan kan i blive fornærmede over, at jeg ikke er interesseret i jeres
meninger ??
Hvis jeg var det, havde jeg nok spurgt efter dem, jeg er kun interesseret i
info om. hvordan man kan gøre det hele selv..

Mvh
Morten

Fra : kb

Dato : 17-04-06 18:39

> Hvordan kan i blive fornærmede over, at jeg ikke er interesseret i jeres
> meninger ??
"Vi" er ikke fornærmet men forbavset. Men hvis du ikke selv kan tåle
formaninger og de svar du får
kan du måske undlade selv at forsøge og irettesætte andre her.

> Hvis jeg var det, havde jeg nok spurgt efter dem, jeg er kun interesseret
> info om. hvordan man kan gøre det hele selv..
eneste rigtige svar er: google
som før skrevet så må du sgu æde de svar du får og vil du mer brok kan du få
det.

> Mvh
> Morten

så fat det dog. dumme spørgsmål =dumme svar.
du beder om noget som du finder tons af på en søgemaskine
du bliver så fornærmet over mit ellers velmenende svar at du tillader dig at
"snerrer" et svar tilbage.
tåbe
vi bliver nok ikke venner..

kb

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 17-04-06 12:52

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse news:4442b915$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> gerne gøre så meget som muligt selv, og ikke bare sætte en advokat til det..
>
> Findes der nogle sider hvor folk har skrevet om deres erfaringer ?

Har i kigget her

http://www.boligejer.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 13:08