Træfliser til værksted
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 16-04-06 16:14

Hej

Vi skal bruge noget belægning til vores værksted (fuldisoleret), og har
overvejet mange ting - deriblandt træfliser, men en bygge-fætter nævnte, at
man i så fald skulle holde sig fra de trykimprægnerede af slagsen, da det
skulle være lidt smågiftigt.

Holdninger?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Max

Dato : 16-04-06 17:48

Hej Bo

> Vi skal bruge noget belægning til vores værksted (fuldisoleret), og

Hvad laver i på det værksted ?

Mvh Max

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 16-04-06 19:03

[...]

> Hvad laver i på det værksted ?

dels opbevaring af diverse og dels en del cykler og forskellige
hobby-ting..

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Max

Dato : 16-04-06 19:08

Hej Bo

> dels opbevaring af diverse og dels en del cykler og forskellige
> hobby-ting..

Træfliser og små ting tabt på gulvet er vidst en dårlig ting, jeg
ville købe et limet laminatgulv og lægge i værkstedet.

Mvh Max

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 16-04-06 19:56

[...]

> Træfliser og små ting tabt på gulvet er vidst en dårlig ting, jeg
> ville købe et limet laminatgulv og lægge i værkstedet.

det kan du have ret i, men det var klart for nemhedens skyld.. ehm..
laminatgulvet kræver lidt udretning mm. af det eksisterende cementgulv,
hvorimod træfliserne højst sandsynligt bare vil kunne smides ovenpå.. men
måske tager jeg fejl.. (?)

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 16-04-06 20:25

[...]

dog har f.eks. Jem & Fix i kommende uge træfliser, hvor det - på billedet -
ser ud som om, at der IKKE er mellemrum imellem brædderne.. men gør det
noget, at det er trykimprægneret, når det er til indendørs brug?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Max

Dato : 16-04-06 21:30

Hej Bo

> brædderne.. men gør det noget, at det er trykimprægneret, når det er
> til indendørs brug?

Nu er det jo ikke et sted du sover og spiser, så mon ikke
det går, utrolig mange af den slags steder er jo beklædt
med trykimprægneret træ, men du burde kunne få et
sikkerhedsdatablad på de der bræder hos leverandøren.

Mvh Max

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 17-04-06 06:57

[...]

> Træfliser og små ting tabt på gulvet er vidst en dårlig ting, jeg
> ville købe et limet laminatgulv og lægge i værkstedet.

forresten, du skrivet 'limet laminatgulv' og ikke f.eks. klikgulv.. vil du
da anbefale limet, eller var det bare tilfældigt.. ?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Max

Dato : 17-04-06 08:55

Hej Bo

> forresten, du skrivet 'limet laminatgulv' og ikke f.eks. klikgulv..
> vil du da anbefale limet, eller var det bare tilfældigt.. ?

Det var ikke tilfældig, jeg skrev limet fordi det kan bedre tåle
at man spilder vand på det, det kan et klik gulv overhovedet
ikke tåle.

Mvh Max