Glas til udestue
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 14-04-06 16:36

Hej.
Hvor på fyn helst nordfyn finder jeg glas til min Juliana Veranda udestue.
glas 60*106 cm 8 stk
acryl 60*104 cm 1-8 stk

MVH
Niels Peter

Fra : Thomas

Dato : 14-04-06 22:46

"Niels Peter Nielsen" <npn@tv.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvor på fyn helst nordfyn finder jeg glas til min Juliana Veranda udestue.
> glas 60*106 cm 8 stk
> acryl 60*104 cm 1-8 stk

Lokal glarmester?

/ths.

Fra : Anette

Dato : 15-04-06 12:54

Niels Peter Nielsen wrote:
> Hej.
> Hvor på fyn helst nordfyn finder jeg glas til min Juliana Veranda
> udestue. glas 60*106 cm 8 stk
> acryl 60*104 cm 1-8 stk

Det kan du få masser af steder hos f.eks juliana importøren i Odense eller
hos den lokale glarmester eller søg på "drivhus +service + juliana" på
google.dk - giver flere muligheder bla Nordfyns Drivhus Service. Hestehaven
34 5474 Veflinge, tlf. 40 19 39 89

/ Anette

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 15-04-06 18:46

Jeg takker for svaret.
Jeg kan dog sige a Juliana i Odense ikke kan sælge glas det skal gennem en
forhandler hvilket jeg gerne vil undgå da prisen jo vil stige hved hvert
forhandler led.
Jeg prøver at kontakte Nordfyns Drivhus Service.
MVH
Niels Peter