Rengøring af ude-teaktræsmøbler
Fra : Erik Panduro

Dato : 14-04-06 12:18

Hej NG

Sidste år så jeg her i gruppen et godt råd omkring afrensning af
teaktræsmøbler
- det var noget med nogle "kemikalier" et i bestemt blandingsforhold.

Nu kan jeg desværre ikke finde det igen. Jeg synes ellers jeg har søgt under
mange forskellige kombinationer.

Er der en der kan hjælpe?

MvH - og forhåbentlig snart godt forår ...
Erik

Fra : Joachim Aagaard

Dato : 15-04-06 07:15

"Erik Panduro" <news@okay.ms> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Sidste år så jeg her i gruppen et godt råd omkring afrensning af
> teaktræsmøbler
> - det var noget med nogle "kemikalier" et i bestemt blandingsforhold.

En halv spand lunkent vand, et "skvæt" 3-dobbelt salmiakspiritus og lidt
opvaskemiddel. Så bliver de som nye igen

Hilsen Joachim

Fra : Nette

Dato : 15-04-06 08:22

"Erik Panduro" skrev

http://www.dr.dk/bedrebolig/raad_enkelt.asp?id=1722

> Nu kan jeg desværre ikke finde det igen. Jeg synes ellers jeg har søgt
under
> mange forskellige kombinationer.

Jeg fandt den her på google.dk ved at søge på "Nette" og "havemøbler", for
jeg kan huske, jeg smed et link her ind om det sidste år, men jeg ved
selvfølgelig ikke om det er den du leder efter.

http://makeashorterlink.com/?C47B636FC

Nette

Fra : Joachim Aagaard

Dato : 15-04-06 09:49

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Erik Panduro" skrev

> http://www.dr.dk/bedrebolig/raad_enkelt.asp?id=1722

Jamen der er da også en udemærket løsning- hvis man har penge nok
Hilsen Joachim

Fra : Erik Panduro

Dato : 16-04-06 19:52

> [...]
> jeg kan huske, jeg smed et link her ind om det sidste år, men jeg ved
> selvfølgelig ikke om det er den du leder efter.

Hej Nette

Tak for dit svar
- det var netop metoden med brintoverilte jeg ledte efter.

MvH
Erik

Fra : marlene

Dato : 16-04-06 20:03

> - det var netop metoden med brintoverilte jeg ledte efter.
>
> MvH
> Erik
>prøv at se mit indlæg højere oppe om rengøring,
det er enkelt og pænt.

Fra : marlene

Dato : 16-04-06 20:03