Nyt tag
Fra : H.Jørgensen

Dato : 13-04-06 16:01

Hej alle

Hvor finder jeg betontagsten billigt ?
Jeg skal bruge til 80 m2
Har set på http://www.bygzonen.dk/ men findes der andre som er billiger ?

Henrik

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 13-04-06 16:15

"H.Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:443e6798$0$46977$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hej alle
>
> Hvor finder jeg betontagsten billigt ?

Betontagsten er generelt meget billige.
Skal du bare have det billigste for enhver pris
så find nogle brugte.

Fra : Ulrich

Dato : 13-04-06 21:25

"H.Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

http://www.bmc-danmark.com/dk.html
Dem plejer man at kunne rede for 40 kr kvm.

--
Hygge Ulrich

Fra : H.Jørgensen

Dato : 16-04-06 11:06

Tak for jeres svar.
Jeg har lige et spørgsmål om undertag.
Huset er et gammelt svensk torp fra 1840, og der er brugt nogle små
træplader / stykker som undertag på huset.
Kan jeg bruge disse træstykker som bund for mit diffusionsåbne undertag
(regner med at diffusionsåbne er det jeg skal bruge ? )
Eller skal jeg fjerne disse træstykker så der ikke kommer råd i dem ?

MVH

Henrik