Mørk indvendigmurstensvæg
Fra : Thomas

Dato : 11-04-06 09:28

Har en indvendig mur ca 10 m lang i min stue Den er lavet af
mørkebrune ubehandlede mursten, pænt hvis man kan lide det og det kan
jeg ikke

Jeg ønsker at få den lys gerne hvid. Efterlyser nu nogle forslag til
hvordan opgaven kan gribes an og eventuelle ting jeg skal være
opmærksom på.

Thomas

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 11-04-06 09:43

"Thomas" <Thomas.Haugaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
prøv på www.maxit.dk mur og puds materialer

Fra : Lars K.

Dato : 11-04-06 16:25

[...]

Alt efter hvordan du vil have det til at se ud, om du vil have murestenene
synlige eller ej. kan du enten pudse det op, eller du kan sandspartle det og
sætte filt på og derefter male det.

Fra : Max

Dato : 12-04-06 07:12

Hej Thomas

> Jeg ønsker at få den lys gerne hvid. Efterlyser nu nogle forslag til
> hvordan opgaven kan gribes an og eventuelle ting jeg skal være
> opmærksom på.

Du skal vær opmærksom på at der ingen vej er tilbage når du
går igang. Men giv den engang hvid Cempexo.

Mvh Max

Fra : Thomas

Dato : 14-04-06 21:06

Takker foreløbigt for svarene